אחרי שנמכרה ליותר מ-60 מדינות: "חצויה" מגיעה גם לארה"ב

פרקי העונה השנייה של סדרת הילדים נמרכה בכחצי מיליון דולר לשידור במדינות דרום אמריקה ■ היקף מכירות הסדרה נאמד ב-2.5 מיליון דולר

הזרוע הדרום אמריקנית של ענקית התקשורת טיים וורנר טרנר רכשה בכחצי מיליון דולר את פרקי העונה השנייה של סדרת הנעורים הישראלית "חצויה", מחברת דורי מדיה גרופ. עד כה היקף המכירות של הסדרה נאמד ב-2.5 מיליון דולר, לאחר שנמכרה ליותר מ-60 מדינות בתוך שנה וחצי מאז השקתה בשירות ה-VOD של HOT.

בדרך לשידור גם באמריקה הלטינית

במסגרת ההסכם רשאית טרנר לשדר את 45 הפרקים של העונה השנייה למדינות כמו ברזיל, צ'ילה, ארגנטינה, קולומביה, מקסיקו ואורוגוואי. לדברי נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, "העונה הראשונה של הסדרה גרפה רייטינג יוצא דופן בקרב הקהלים הצעירים של ערוץ בומרנג במקסיקו, ארגנטינה וברזיל. הצלחתה העולמית של 'חצויה', כמו גם קשרינו המתמשכים עם ערוצי ברודקאסט מרכזיים ברחבי העולם, הם הוכחה נוספת ליכולת של דורי מדיה גרופ להפיק מוצרים באיכות גבוהה".

העונה השנייה של "חצויה" הופקה על-ידי דורי מדיה דרסט עבור HOT ונגה תקשורת, המפעילה את ערוץ הילדים. את הסדרה יצרו שירה אלון ואילן רוזנפלד.