ח"כ אמסלם מש"ס: "הרבנות תתעשת ותבין שעשתה שגיאה"

(עדכון) - אמסלם הציג את משנתו המדינית, החברתית והפוליטית וידון בנושא שילוב תורה ועבודה – לימודי הליבה במגזר החרדי, חוק האברכים, גיור ועוד

לאחר שהניף את נס המרד בש"ס, וזכה לביקורת חריפה מצב הרב עובדיה יוסף וביטאון ש"ס, ח"כ חיים אמסלם נאם היום (ד') במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם הוא פורס את משנתו המדינית.

הרב אמסלם מתארח בבי"ס לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה בבינתחומי. הוא הציג את משנתו המדינית, החברתית והפוליטית וידון בנושא שילוב תורה ועבודה - לימודי הליבה במגזר החרדי, חוק האברכים, גיור ועוד.

אמסלם דיבר על הקשיים שעוברים גרים בתהליכי הגיור וסיפר כי כאשר החל לעסוק בנושא הגיור אמרו לו חבריו כי הוא יקומם עליו רבים. "אני בטוח שהרבנות תתעשת ותבין את השגיאה שעשתה ותכיר באופן גורף בכל הגיורים שנעשו. מי שעבר את הגיור הוא יהודי - נגמר הסיפור", אמר אמסלם בהתייחסו לחוק הגיור שעבר היום בקריאה ראשונה בכנסת.

בהתייחסו ללימודי מקצועות הליבה (מתמטיקה, אנגלית ולשון) בחינוך החרדי, נושא המהווה גם כן סלע מחלוקת בין חרדים לחילוניים, אמר אמסלם כי על החרדים ללמוד את מקצועות הליבה. "תלמיד חכם, האברך, אסור שלא יידע מה זה מתמטיקה ברמה בינונית או משפט פיתגורס", אמר.