די מדיקל: המפיץ השוודי של החברה זכה במכרז ל-3 שנים

בחברה מעריכים כי הפצת סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה במחוז זה צפויה להניב הכנסות של יותר מ-2 מיליון דולר במהלך שלוש השנים הבאות

חברת הביומד די מדיקל, חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסוכרת ולהולכת תרופות, דיווחה היום (ב') על זכייתו של המפיץ השוודי של החברה במכרז לשיווק ואספקת סטי האינפוזיה האוניברסליים "ספרינג" של די מדיקל .

על פי איגוד הסוכרת הבינלאומי, ישנם כ-484,400 חולי סכרת בשוודיה המהווים 7.3% מאוכלוסיית המדינה. המכרז נערך במחוז השוודי ווסטרה גוטלנד, אשר מהווה כ-25% מהשוק השוודי. הפצת סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה במחוז זה צפויה להניב הכנסות של יותר מ-2 מיליון דולר במהלך שלוש השנים הבאות.

"הזכייה במכרז מהווה מצד אחד הזדמנות להגדלת ההכנסות של די מדיקל, אך מהווה גם אישור ליתרונות הסטים המתכלים מתוצרת החברה ומחזקת את יכולות המפיץ לשווק ולמכור את מוצרי החברה ולקדם את המותג "ספרינג" של די מדיקל ברחבי שוודיה" ציין אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל.

"בימים אלו, אנו מגיעים לשלבים האחרונים של הקמת קו הייצור החדש שלנו במפעלי UPG בסין. אנו מאמינים כי נהיה מסוגלים לספק את כל הביקושים למוצר זה" ציין חזקיה צורי, סמנכ"ל התפעול של די מדיקל.

די מדיקל הינה חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים חדשניים לטיפול במחלת הסכרת ולהולכת תרופות. די מדיקל פיתחה משאבות אינסולין המוליכות אינסולין לגןף החולה באופן רציף תוך שימוש בטכנולוגיית הולכה מבוססת קפיץ של החברה. די מדיקל אף פיתחה סט אינפוזיה גנרי למשאבות אינסולין ומרכזת את מאמצי המחקר והפיתוח שלה בפיתוח הדור הבא של משאבות האינסולין ומכשיר אשר ישלב בין מערכת למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם ומשאבת אינסולין על רטיה אחת.