iqua Touch - אוזניית מגע עם שמע מצוין

המראה עתידני ומעוצב כיחידה חיצונית אחת דקיקה העשויה משטח שחור מבריק ■ נכון שיש הרבה בעיות בהנדסת האנוש, אבל האוזנייה יפה ואיכות הקול שלה טובה

טכנולוגיית המגע הפכה לפופולרית מאוד בעולם הטלפונים הסלולריים וגם קצת בתחום מסכי המחשב. עכשיו חברת iqua מנסה להכניס אותה גם לאוזניות הבלוטות'.

עיצוב: המראה עתידני ומעוצב כיחידה חיצונית אחת דקיקה העשויה משטח שחור מבריק וכמעט נטולת כפתורים פיזיים. יושבת על האוזן בנוחות וכמעט לא מורגשת כאשר עונדים אותה. משקל: 6.5 גרם.

משטח מגע: האפשרות לענות לשיחה בנגיעה קלה עם האצבע על האוזנייה היא פשוטה אבל מחייבת תרגול קל, מכיוון שחייבים לגעת באזור האמצעי של המשטח. השליטה בווליום חייבה אותנו קצת ליותר מאמץ. במקרה הזה, תצטרכו להחליק את האצבע על כל המשטח כלפי מעלה או מטה כדי לשלוט בווליום. ניתוק שיחה היה כמעט בלתי אפשרי עבורנו, מכיוון שצריך להחזיק את האצבע על לוח המגע במשך שתי שניות. משום מה, השיחות בדרך כלל לא התנתקו, עד שסיימנו את השיחה ישירות מהכפתור בטלפון. בעיה נוספת: אם תחזיקו את האוזנייה ביד, תגלו שהטלפון מתחיל לחייג לאדם האחרון שאליו התקשרתם. הסיבה היא שמשטח המגע מתחיל לחייג כאשר מחליקים את האצבע עליו.

כפתור הפעלה: עוד בעיה בהנדסת האנוש הוא כפתור ההפעלה והכיבוי של האוזנייה, שמוחבא בצד האחורי של הדיבורית בתור כפתור פיזי קטנטן (הכפתור הפיזי היחיד במכשיר הזה). בשביל לבצע פעולות איתו, תהיו חייבים ללחוץ לחיצה ארוכה עם החלק העליון של האצבע שלכם או אפילו עם הציפורן. מדובר בתקלה גדולה בהנדסת האנוש, מכיוון שקשה להפעיל את הדיבורית במהירות.

סאונד: נכון שלדיבורית הזו יש קצת בעיות בהנדסת האנוש, אולם איכות הקול כאן מצוינת. אתם תוכלו לשמוע את האנשים שמדברים איתכם באיכות טובה וגם החברים שתדברו איתם ישמעו אתכם ללא שום בעיות מיוחדות, גם כשאתם בסביבה סגורה וגם כשאתם נוסעים באוטו, אפילו עם חלונות קצת פתוחים.

סוללה: iqua מבטיחה שהסוללה תאפשר לכם 3 שעות שיחה ו-60 שעות המתנה. מבלי לספור את זמן הדקות של הדיבורית, אנחנו הרגשנו שהסוללה אוזלת לנו בתוך יום וחצי, בעוד שדגמים אחרים החזיקו לנו קצת יותר.

בשורה התחתונה: נכון שיש הרבה בעיות בהנדסת האנוש, אבל האוזנייה יפה ואיכות הקול שלה טובה.

מחיר: 400 שקל.

ציון: 8.

הייטק iqua - Touch
 הייטק iqua - Touch