סמנכ"ל הניו-מדיה של קשת, גיל בהר, פורש מתפקידו

זאת לאחר 11 שנה ■ במסגרת תפקידו הוביל בהר את הפעילות העסקית והאסטרטגית של קשת בפלטפורמות החדשות ובאינטרנט וייסד וניהל את אתר ‏mako‏ ■ ימשיך לייעץ לקשת

‎‎סמנכ"ל הניו-מדיה והטכנולוגיה של זכיינית ערוץ 2 קשת, גיל בהר, מסיים את תפקידו לאחר 11 שנה. במסגרת תפקידו הוביל בהר את הפעילות העסקית והאסטרטגית של קשת בפלטפורמות החדשות ובאינטרנט וייסד וניהל את אתר ‏mako‏.

‏בהר החל לעבוד בקשת כמנהל הפיתוח וה-‏CTO‏ של זרוע האינטרנטית "קשת אינטראקטיב". ב-2001 החל לנהל את "קשת אינטראקטיב", שפיתחה את אתרי קשת, מומה, ביפ והכספת, שנחשבו אז לחלוצים בתחומי המולטימדיה באינטרנט. במסגרתה נבנתה התשתית העסקית והארגונית להקמת ‏mako‏ ומיזמים נוספים.

במחצית השנה הקרובה ימשיך בהר לייעץ לקשת.

‏בהר הוביל השקעות ושיתופי-פעולה עם חברות וגופים המפתחים פלטפורמות או שירותים סינרגטיים לפעילות. בין השאר לקח חלק ברכישת נטקס ניו-מדיה, ערוץ 24 ומנטיס והוביל השקעות בסטארט-אפים נוספים.

בנוסף, בכר הקים את מערך הסלולר של קשת, שכולל פורטל תוכן, פיתוח מערך התומך בפעילות אינטראקטיבית של הקהל עם תוכניות קשת בזמן אמת, שירותי תוכן ואפליקציות לסמארטפון, וכן ניהל את פעילות קשת בתחומי ה-‏VOD‏ והטלוויזיה אינטראקטיבית.

‏‏"קשת היתה לי לבית במשך שנים", מסר גיל בהר, "אני מודה לשותפיי לדרך הארוכה ובראשם לאבי ניר ולדירקטוריון קשת. כעת הגיע העת לצאת לדרך חדשה". ‏‎‎‏