האם עמרי שרון יגיש תוכנית איכות סביבה בערוץ 1?

למכרז של רשות השידור הוגשו 29 הצעות, בהן אחת של חבר הכנסת לשעבר ■ שרון שימש במשך כשנה כחבר כנסת מטעם קדימה בכנסת ה-16, ונודע בנטייתו לנושאים ירוקים

חבר הכנסת לשעבר עמרי שרון הוצע כמגיש במכרז להפקת תוכנית איכות סביבה חדשה בערוץ 1. שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, אמור להיות הפנים של תוכנית חדשה בהפקת מוש דנון ובעריכת שחר אלתרמן.

עוד אמורה לקחת חלק בהפקה עדי לוסטיג, פעילה סביבתית שנודעה במאבקה להצלת חוף פלמחים.

עם זאת, יש לציין כי מדובר רק באחת מתוך 29 הצעות שהוגשו במכרז, חלקן עדיין לא הוצגו בפני הוועדה במחלקת התוכניות של הערוץ.

במסגרת ההיערכות ללוח השידורים החדש של ערוץ 1 לשנה הקרובה, שאמור, אם תעבור הרפורמה, לצמוח פי 10 ברמת השקעתו הכלכלית, מתקיימות בימים אלה פרזנטציות לתוכניות שונות במסגרת קול קורא.

כרגע מתברר כי התוכנית לאיכות הסביבה מסתמנת כאטרקטיבית ביותר וזוכה למספר גבוה במיוחד של גופי הפקה המעוניינים לקחת עליהם את היוזמה.

עמרי שרון שימש במשך כשנה כחבר כנסת מטעם קדימה בכנסת ה-16, ונודע בנטייתו לנושאים ירוקים. במהלך כהונתו בכנסת הוא שימש כראש השדולה למען איכות הסביבה ואף כמעט ולא גיבה את אביו בתוכנית ההתנתקות, לאור הכוונה להעתיק את מגורי מפוני גוש קטיף לחולות ניצנים.

לאחר התפטרותו מהכנסת, הורשע שרון ברישום כוזב במסמכי תאגיד ובעדות שקר, ובמסגרת הסדר טיעון נשלח למספר חודשים לכלא.

מרשות השידור נמסר כי "מדובר בהצעה שהוגשה כמענה לפניית רשות השידור להגשת הצעות לתוכנית איכות סביבה שתשודר ברצועה יומית. הצעתו של מוש דנון, לפיה את התוכנית יגיש עמרי שרון, היא אחת מתוך כמה שהוגשו, והליך הבחירה יסתיים בשבועות הקרובים".