התוכנית החדשה של אמנון לוי: דוקומנטרי במקום מצלמה נסתרת

בהשוואה ל"שומר מסך", ההשקעה בתוכנית החדשה תהיה גבוהה ב-10% ותעמוד על כ-250 אלף שקל לתוכנית

ההשקעה בתוכניתו החדשה של אמנון לוי בערוץ 10 תעלה בכ-10% יותר מההשקעה בתוכנית הקודמת שהוביל, "שומר מסך". הפקת כל פרק בתוכנית החדשה, "פנים אמיתיות", אמורה לעלות כ-250 אלף שקל לתוכנית.

השינוי בגובה ההשקעה נובע בין היתר מהעובדה שבמרכז כל פרק יעמוד מעין סרט-כתבה דוקומנטרי, כאשר בערוץ החליטו יחד עם לוי לזנוח את הקו התחקירי-מצלמה נסתרת, שהיה מנת חלקו בעשור האחרון.

לקראת חזרתו של לוי למסך, לאחר כשנה של הפסקה, החליטו בערוץ לעשות שינוי בתוכנית "שומר מסך", אותה החל בטלעד לפני שעבר לערוץ 10. בתוכנית שתעלה בחמישי הבא בערוץ, ישודר מידי שבוע סרט אחר המעמיד במרכזו דמות ישראלית בולטת, כאשר פרק הפתיחה יעסוק ברב עובדיה יוסף . במשך השנים, עסק לוי רבות בעולם החרדי, הן כעיתונאי והן כמחזאי. בהמשך צפויים להיות משודרים פרקים אחרים, ובהם בין היתר על פנינה רוזנבלום והפזמונאי יוסי גיספאן.

סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10, קרני זיו, אמרה בתגובה, כי "לאמנון לוי יש שני כישרונות ייחודיים שמאפשרים לו לעשות תוכנית כמו פנים אמיתיות - מספר סיפורים ועיתונאי חוקר בחסד. השילוב של השניים הוא נדיר ומנצח וכולנו נחווה את זה על המסך כבר ביום חמישי".