המפעל של דלתא במצרים נפתח מחדש שבוע לאחר שנסגר

המניה מוסיפה כ-6% ■ הפעילות במצרים אחראית לאספקת כ-11% ממכירות החברה ■ המפעל פתח את שעריו גם ביום שבת, וכ-75% מעובדיו הגיעו לעבודה

שבוע עבר מאז הודיעה חברת הטקסטיל דלתא גליל כי היא משביתה את המפעל במצרים על רקע המהמומות שפרצו במדינה. הבוקר (א') הודיעה החברה, שמפעלה במצרים נפתח והעבודה מתנהלת באופן סדיר.

זאת, לאחר שביום חמישי האחרון נפתח המפעל באופן חלקי, לאחר שכ-30% מעובדי המפעל הגיעו לעבודה. המפעל פתח את שעריו גם ביום שבת וכ-75% מעובדיו הגיעו לעבודה למרות שבדרך כלל המפעל סגור בשבתות בשל המנוחה השבועית.

החברה מודיעה כי בשלב זה, בשל העוצר הקיים, תסתיים העבודה במפעל כשעה וחצי קודם לשעת הסיום הרגילה. הנהלת המפעל מעריכה שבמהלך השבוע, עם דחיית שעת העוצר, תסתיים העבודה בשעה הרגילה.

פעילותה של דלתא גליל במצרים מיועדת בעיקר לתחום הפעילות של החטיבה הגלובלית לפלח השוק העליון והפעילות במצרים אחראית לאספקת כ-11% ממכירות החברה, מתוכם כ-9% המיוצרים במפעל החברה במצרים והיתר באמצעות קבלני משנה מקומיים.

העבודה במפעל תלויה במצב במצרים והנהלת החברה ממשיכה לעקוב אחר הארועים. המניה שנפלה ביום סגירת המפעל בשבוע שעבר בכ-11% מטפסת היום בכ-6%.