שינויים ב"מעריב": יהודה שרוני ימונה לעורך הכלכלי

שרוני יחליף את העורך הכלכלי של "מעריב", רפי רוזנפלד, ואת עורך "עסקים", ניר ברזילי, שפורשים לטובת הקמת חברת מדיה שתספק תוכן כלכלי לגופי תקשורת, בעיקר בניו-מדיה

שינויים בצמרת הכלכלית של "מעריב ". העורך הכלכלי של "מעריב", רפי רוזנפלד, ועורך המוסף הכלכלי "עסקים", ניר ברזילי, עוזבים את העיתון ומקימים חברת מדיה חדשה שתספק תוכן כלכלי לגופי תקשורת, בעיקר בעולם הניו-מדיה.

את מקומו של רוזנפלד יתפוס יהודה שרוני, הכתב הכלכלי הוותיק של העיתון, והוא ימונה לעורך הכלכלי של "מעריב".

החברה החדשה של רוזנפלד וברזילי צפויה לייצר תוכן כלכלי בעבור "מעריב" עצמו, בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הקמעונות, הרכב וצרכנות השוואתית.

"ההתפתחות המואצת של תקשורת בפלטפורמות חדשות - בהן רשתות חברתיות, מחשבי טאבלט (iPad ודומיו) וסמארטפון - יוצרת הזדמנויות חדשות לעיתונאים ופותחת דלתות רבות לאנשי תוכן", אמרו היום (ב') השניים. "'מעריב' היה עבורנו בית חם במשך שנים ארוכות, ואנו נשמח - לצד מגוון המוצרים שלנו - להמשיך ולספק ל'מעריב' תוכן כלכלי איכותי".

המוספים עוברים לחלק החדשותי

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", ב"מעריב" החל תהליך של האחדת כלל מוספי העיתון אל תוך עמודי החדשות. בשבועות הקרובים צפויים המוספים היומיים, ובכלל זה "עסקים", להפוך למעין מדורים בעיתון המרכזי.

עם עזיבתו צפוי רוזנפלד, 48, לסיים 13 שנים ב"מעריב", בהן שימש כעורך וכפרשן הכלכלי של העיתון. הוא ערך ויסד את "עסקים" והיה אחראי לכמה ממוספי הדגל של העיתון התחום. בעבר שימש רוזנפלד כמנכ"ל "רדיו ללא הפסקה", כתב קול ישראל בלונדון ועורך ב"ידיעות אחרונות".

ברזילי, 34, מסיים 10 שנות עבודה ב"מעריב", במהלכן מילא שורת תפקידים ככתב וכעורך בכיר.

בתוך כך, יהודה שרוני מונה כאמור לעורך הכלכלי של עיתון "מעריב", לאחר כ-20 שנה בעיתון כפרשן וכתב לענייני הבנקאות, שוק ההון ומאקרו-כלכלה.

"אני מודה על הבעת האמון של הבעלים והעורך החדש של 'מעריב'", אמר שרוני. "אין ספק כי המצב הכלכלי בישראל, במזרח התיכון ובעולם, יחד עם השינויים בשוק המדיה, מהווים אתגר גדול ומעניין".

עורך "מעריב", אבי משולם, מסר: "אני מודה לרפי רוזנפלד על תרומתו הגדולה לעיתון ומברך את יהודה שרוני על כניסתו לתפקיד. אני בטוח כי ניסיונו הרב ומומחיותו של יהודה, מבכירי הפרשנים הכלכליים בישראל, ימשיכו להוביל את 'מעריב' ואת עיתון 'עסקים'".