גיא-רון הציע לרוזובסקי להתמודד לראשות הלשכה

האם ראש לשכת עורכי הדין יורי גיא-רון מתכוון לפרוש בתום הקדנציה? ■ גיא-רון הציע לעו"ד אייל רוזובסקי להתמודד על ראשות הלשכה מטעם סיעתו, אך רוזובסקי דחה את ההצעה

האם ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יורי גיא-רון, מתכוון לפרוש מכהונתו בתום הקדנציה הנוכחית? ל"גלובס" נודע כי באחרונה נפגש גיא-רון עם עו"ד אייל רוזובסקי, שותף בכיר במשרד צלרמאייר-פילוסוף, והציע לו להתמודד על ראשות הלשכה בבחירות הקרובות למוסדות הלשכה, שיתקיימו ב-21 ביוני.

לפי הצעתו של גיא-רון היה אמור רוזובסקי להתמודד על ראשות הלשכה מטעמה של סיעת "לשכה אחרת", שבראשה עומד כיום גיא-רון עצמו.

על-פי הידוע, רוזובסקי דחה את הצעתו של גיא-רון.

אף שמועד הבחירות בלשכה הולך ומתקרב, הערפל סביב זהות המועמדים שיתמודדו על התפקיד עדיין רב.

סיעתו של גיא-רון, "לשכה אחרת", היא הסיעה השלטת בלשכת עורכי הדין מזה 12 שנה: ב-1999 ניצח עו"ד שלמה כהן בבחירות לראשות הלשכה מטעם סיעה זו, וכיהן בתפקיד שתי קדנציות, 8 שנים; ב-2007 נטל גיא-רון את ראשות הסיעה וניצח בבחירות.

"שיחות ובדיקות"

רוזובסקי נחשב לעורך דין בולט בתחומו, ובעבר אף ייצג את הלשכה עצמה במגוון עניינים והיה חבר בגופים הנבחרים של הלשכה. הוא אף נבחר לנציג מטעם עורכי הדין בוועדת האיתור למינוי היועץ המשפטי לממשלה, שהמליצה על עו"ד יהודה וינשטיין לתפקיד. במארס 2006 עבר רוזובסקי עם כמחצית מעורכי הדין במשרד צדוק ושות' למשרד צלרמאייר-פילוסוף, שם הקים את מחלקת הליטיגציה.

רוזובסקי גם משמש כיו"ר הוועדה למינוי רוואי חשבון בחברות ציבוריות מטעם משרד האוצר ומשרד המשפטים. רוזובסקי מייצג, בין היתר, את אייפקס בתביעת מבטח שמיר הנוגעת לפרסום הדוחות הכספיים של תנובה; את קרן GORES בעניין גילת לוויינים; ואת כרמל אולפינים. לאחרונה אף מונה לייצג את דובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו, מטעם הפרקליטות הצבאית בעניין פרשת מסמך גלנט.

בתגובה לפניית "גלובס" מסר גיא-רון: "מטבע הדברים מתנהלות שיחות ובדיקות עם גורמים שונים. אייל רוזובסקי ראוי מאוד בעיניי לכל תפקיד בלשכה, לרבות, למשל, ראש לשכה, יו"ר ועד מחוז ת"א, יו"ר המועצה הארצית וכל תפקיד בכיר אחר. שום דבר מעשי לא הוצע עדיין לאיש, והתהליך יתרחש באופן טבעי מיד לאחר שאחליט על המשך דרכי האישית".

עו"ד רוזובסקי סירב להגיב לדברים.