דורון גרופר, מנכ"ל דוראד אנרגיה, החליט לפרוש מתפקידו

גרופר: "אני חש כי מיציתי את תפקידי, בעיקר בתחומי התמחותי - פיננסים ורגולציה, וכי זהו הזמן המתאים והנכון לעבור הלאה ולחפש אתגרים חדשים"

דורון גרופר, מנכ"ל יצרנית החשמל הפרטית הראשונה - חברת דוראד אנרגיה, החליט לפרוש מתפקידו.

גרופר ציין כי "במהלך השנים האחרונות, זכיתי להיות שותף ליצירתו של משק חדש במדינת ישראל, הוא משק החשמל הפרטי". והוסיף "כמי שהיה שותף בעבר לפיתוח של משק המים בישראל, היתה זו חוויה מיוחדת עבורי לשוב ולהיות שותף ליצירה זו במשק החשמל".

עוד ציין גרופר כי "במהלך אותן שנים ארוכות (ארבע וחצי שנים) פעלתי ימים כלילות על מנת להביא ליציאתה לדרך של דוראד, פרויקט ראשוני וייחודי זה. ואולם כעת, לאחר כל אותה עבודה מאומצת, ולאחר שהצלחתנו בכוחות משותפים להביא את הפרויקט לסגירה פיננסית ול"משיכה ראשונה" - אני חש שמיציתי את תפקידי, בעיקר בתחומי התמחותי -פיננסים ורגולציה , וכי זהו הזמן המתאים והנכון לעבור הלאה, לצאת לדרך חדשה, ולחפש אתגרים חדשים נוספים".

גרופר כיהן בעבר כיו"ר חברת מקורות ומנכ"ל בנק חקלאות, והיה שותף בפיתוחו של משק המים בישראל ומיוזמי מתקני ההתפלה במדינה, דוגמת מתקני ההתפלה באשקלון ובחדרה. בארבע וחצי השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל דוראד אנרגיה.

בקבוצת דוראד שותפים קצצ"א, זורלו, אדלקום ודורי אנרגיה. יו"ר דוראד, האלוף (מיל.) עמוס ירון, הודה לגרופר על תרומתו לפרויקט המורכב ולהבאתו לכלל בשלות. וכן מסר, כי הוא מצר על פרישתו של גרופר, וציין כי "עם השלמת המטרות שהצבנו לעצמינו, החליט גרופר לצאת לדרך חדשה כדי להגשים אתגרים חדשים". ירון הוסיף כי "יחד עם זאת, וככל הנדרש, ימשיך גרופר ויסייע לחברה".