מצטרף למאבק החינמי: "בשבע" יחולק חינם במרכזי קניות

השבועון הדתי-לאומי משקיע 150 אלף שקל במהלך, במסגרתו יחל להפיץ את העיתון באמצעות חלוקה במרכזים הומי אדם ■ תפוצת העיתון תגדל בכ-10,000 עותקים נוספים

"בשבע" מצטרף למאבק החינמי של העיתונים. השבועון הדתי-לאומי משקיע 150 אלף שקל במהלך, במסגרתו יחל להפיץ את העיתון באמצעות חלוקה במרכזים הומי אדם, בדומה לעיתונים יומיים ובראשם "ישראל היום".

בעקבות המהלך החדש תגדל תפוצת העיתון בכ-10,000 עותקים נוספים. מדובר בפיילוט, אשר במידה ויצליח, הוא יגיע עד סוף שנת 2011 לחלוקה של כ-25 אלף גיליונות באזורים שונים בארץ.

החל מסוף השבוע הקרוב יעבור השבועון להפצה באמצעות דיילים, שיחלקו את העיתון במרכזי מכירות, קניונים וצמתים באזורים שלא מוגדרים כאזורי ריכוז של אוכלוסייה דתית, בהם תל-אביב, רעננה, גבעת-שמואל, נתניה, הרצליה ורמת-השרון.

לדברי מנכ"ל הקבוצה, דוד סעדה, "בעקבות מחקר שערך השבועון, מתברר שהמפרסמים מחפשים להגדיל את החשיפה באמצעות העיתון, גם בערים ובאזורים שלא מוגדרים כדתיים במהותם".

מהלך זה מצטרף לשינוי נוסף שחל לאחרונה במערכת ההפצה של העיתון. עד כה חולק העיתון בתפוצה של 120 אלף גיליונות בכ-1,400 נקודות הפצה בריכוזי אוכלוסייה דתית ברחבי הארץ ולאחרונה החל העיתון להיות מחולק למנויים באמצעות מערכת שליחים.

הצפי הוא שמחלקת המנויים של "בשבע" תכלול כ-25 אלף מנויים עד סוף שנת 2012.