האישור מפיפ"א הגיע: פרננדז יכול לאמן את הנבחרת

המנג'ר הצרפתי של ישראל קיבל את האו.קיי הרשמי מארגון הכדורגל העולמי להמשיך בתפקידו, אחרי שהסדיר את ענייניו המשפטיים מול הקבוצה הקטארית

אחרי שלואיס פרננדז הודיע כי הסדיר את חובו מול הקבוצה הקטארית ריאן, הודיעה היום (ב') פיפ"א באופן רשמי כי הוסרו כל המגבלות שהוטלו על מאמן נבחרת ישראל. המשמעות: הצרפתי יוכל להוביל את ישראל במשחקים הקרובים במוקדמות יורו 2012, ב-26 במארס מול לטביה ושלושה ימים לאחר מכן מול גיאורגיה. כזכור, הקבוצה הקטארית דרשה מפרננדז פיצוי בסך 400 אלף אירו בגין הפסקת עבודתו במועדון בשנת 2005.

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום אישור רשמי מארגון הכדורגל העולמי לפיו התיק בעניינו של פרננדז נסגר, וכי הסתיימה השעייתו של המאמן הלאומי והוא ימשיך בפעילות מלאה בנבחרת.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "אנחנו מאחלים ללואיס בהצלחה במשימות הקרובות מול לטביה וגיאורגיה. אנו שמחים שהעניין הזה מאחורינו וכעת כולנו מרוכזים בהצלחתה של הנבחרת".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, מסר בתגובה: "אנו שמחים על ההודעה הרשמית מפיפ"א ומאחלים ללואיס ולנבחרת בהצלחה. מעכשיו כולנו עם הפנים קדימה למשחקים מול לטביה וגיאורגיה".

מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, אמר: "כפי שאמרתי עוד בשבוע שעבר, הסדרתי את העניינים מול פיפ"א כדי להיות עם הנבחרת שלי וכעת הגיע האישור הרשמי. כולנו צריכים להיות עכשיו עם מטרה אחת בראש - שש נקודות בשני המשחקים הקרובים מול לטביה וגיאורגיה, ולהתאחד סביב נבחרת ישראל. במקביל, אני ממשיך לנהל את ענייני המשפטיים בבית המשפט בז'נבה".