נשנושי הקוטג' של תנובה - בראש טבלת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה

התקופה הנוכחית מאופיינת ברוגע יחסי בגיזרת הפרסומות, כאשר נראה כי המפרסמים "צוברים כוחות" לקראת המאמץ הפרסומי המאסיבי שלקראת חג הפסח.

את ההוכחה לכך ניתן לראות בעובדה ששיעורי הזכירה של הקמפיינים הנוכחיים המשודרים בטלוויזיה הינם נמוכים באופן חריג, וגם בכך שהפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות האהובות. כלומר, טרם קמה פרסומת מתחרה שתשתווה לזו של בינלאומי בעוצמת האהדה.

פרסומת זו מדורגת זה השבוע השביעי ברציפות בראש המדד ומציגה שיעורי אהדה נמוכים במעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 25.1%.

הפרסומת של נשנושי קוטג' תנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה נמוכים משמעותית - בכ-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 14.0%.

מעניין לציין כי למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית בקמפיין לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובכיכובו של הזמר יואב יצחק, היא נכנסה למדד הפרסומות הזכורות.

עובדה מעניינת נוספת היא שהמאבק המתוקשר בין תמי 4 למי עדן ממשיך לעורר הדים בציבור, כאשר הפרסומות ממשיכות להופיע במדד הפרסומות המובילות. יש לציין כי בעוד שמי עדן בחרו בקמפיין תדמיתי, בתמי 4 משיבים למתקפה בקמפיין מכירתי נטו, המבוסס על סמך הטבה כספית אטרקטיבית.

הפרסומת לפלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה, והוא עומד על 290, בהשוואה ל-272 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע דומה לשבוע שעבר, ועומד על כ-38 מיליון דולר.

מנשנשים
 מנשנשים