האטימות בשיא: שר הביטחון ברק מתהדר בשעון יד ב-142,000 שקל

מגזין G בדק את שווי שעוני היד של נבחרי הציבור ובכירי המשק: ששינסקי הלך על 18 קראט, נתניהו התעקש על צלילה עד 300 מטרים, אלי ישי זועק את זעקת העשוקים... בשוויץ, וגלעד ארדן פינק עצמו ברצועת עור תנין. ציון אמיר? אל תשאלו ■ לרשימה המלאה - מחירי השעונים

אעמרה שמיוחסת לפילוסוף היווני תיאופרסוס קובעת כי "ההוצאה הגדולה ביותר לאדם היא איבוד זמן". מעניין מה הוא היה אומר היום, 2,500 שנים מאוחר יותר, כשהיה רואה כמה מוכנים בכירי המשק הישראלי להוציא רק כדי לדעת מה השעה.

שר הביטחון אהוד ברק, למשל, ידוע בחיבתו לפירוק של שעונים ולהרכבתם, עניין שמעורר את השאלה אם יעז לפרק גם את השעון הפרטי שלו (החל מ-140 אלף שקל) או שמא יעדיף מומחה שעוסק בתחום.

או שר הפנים אלי ישי, שנופף מעל דוכן הכנסת בשקית חלב וזעק את זעקת העניים. מזל שהשקית לא טפטפה על הריימונד וויל שלו (כ-10,000 שקל). הוא עוד עלול היה להידרש לשירותי הפירוק וההרכבה של ברק.

וזה לא רק המחיר. שר המשפטים יעקב נאמן הסתפק בשעון קצת פחות יקר - "רק" כ-5,000 שקל. מצד שני, הוא עובד בטכנולוגיית התדר הטבעי (כן, יש דבר כזה) שמסייע, על-פי היצרן פיליפ שטיין, בהורדת מתחים ובשחרור לחצים.

גם השנה קיבץ G מבחר של פוליטיקאים ואנשי עסקים ובדק איזה שעון הם עונדים. מה אומרת הבחירה שלהם, יחליט כל קורא בעצמו. מה שבטוח הוא שלפחות בחלק מהמקרים, סוגיית השעה משנית לעלותו של השעון.

נציין גם כי המחירים המופיעים כאן מתבססים על מחירי השעונים ברשתות היבואנים. תודה לרועי אהרוני, סמנכ"ל רשת כרונוטיים, על הסיוע בזיהוי השעונים.

hadas-b@globes.co.il

אהוד ברק פאטק פיליפ דגם נאוטילוס / צלם: רויטרס
 אהוד ברק פאטק פיליפ דגם נאוטילוס / צלם: רויטרס

שעונים
 שעונים