מלון לאונרדו סיטי טאוור בבורסה בר"ג שופץ ב-10 מיליון ש'

המלון בבעלות רשת פתאל ואלעד מלונות ■ ‏המלון כולל 167 חדרים, מהם 32 סוויטות ■ מנכ"ל פתאל: "נחזיר לסיטי טאוור את מעמדו כמלון העסקים המוביל של אזור ת"א ור"ג"

הסתיים שיפוצו של מלון לאונדרו סיטי טאוור, לשעבר שרתון סיטי טאוור, במתחם בורסת היהלומים ברמת גן בהיקף של 10 מיליון שקל. המלון הוא בבעלות רשת פתאל, שבשליטת דוד פתאל, ואלעד מלונות, שבשליטת יצחק תשובה.

‏כזכור, מלון שרתון סיטי טאוור עבר בשנה שעברה לבעלותם המלאה של פתאל ואלעד מלונות במסגרת עסקת רכישת הזכויות של המחזיקים הנוספים תמורת סכום כולל של 38 מיליון שקל. כיום מחזיקה כל אחת במחצית הנכס.

‏המלון, שממותג היום כלאונרדו סיטי טאוור, בהמשך למותג לאונרדו של פתאל, עוצב על ידי האדריכל אנדראס נוידהם מגרמניה, שאחראי על השפה העיצובית של מלונות לאונרדו בעולם. ההשקעה בהיקף של 10 מיליון שקל כללה שיפוץ מלא של החדרים והסוויטות, המסדרונות, אולמות הכנסים, טרקלין העסקים, הספא וחדר הכושר.

‏כמו כן, שופץ אולם הכניסה, הכולל בר-מסעדה איטלקי, שבהקמתו לקח חלק השף מנה שטרום, מייסד מסעדת טוטו, כיועץ קולינרי. בנוסף נבנו במלון שני חדרי ישיבות נוספים והוקצו ארבעה חדרים שמיועדים לנשות עסקים.

‏מלון לאונרדו סיטי טאוור כולל 167 חדרי אירוח, מהם 32 סוויטות. החדרים מושכרים במחיר של 200 דולר לזוג ללילה. כיום מנהלת רשת פתאל כ-1,050 חדרי אירוח באזור ת"א, כולל מלון העסקים לאונרדו בוטיק ברמת החי"ל בת"א, מלון לאונרדו פלאזה שמשנה שמו למלון הרודס ברחוב הירקון בת"א ומלון בזל ברחוב הירקון בת"א.

‏לדברי רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, "אנחנו מתכוונים להחזיר לסיטי טאוור את מעמדו כמלון העסקים המוביל של אזור תל אביב ורמת גן, וכמוקד משיכה לקהילת העסקים המבקרת באזור הבורסה".