זה יעצור את ההידרדרות? חוזהו של איווניר במכבי הוארך בשנה

מיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של מכבי ת"א: "תכונותיו עומדות בד בבד עם הפילוסופיה ועם החזון שיש לי לגבי עתידו של המועדון" ■ מאור בוזגלו נקנס ב-10,000 דולר

למרות שלא ממש הצליח לייצב את השורות במכבי ת"א מאז החליף בתפקיד המאמן בקבוצה את אבי נמני בינואר האחרון, קיבל היום (ג') מוטי איווניר הארכת חוזה במועדון לשנה נוספת.

מיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של הקבוצה, מסר: "לאיווניר יש איכויות כמאמן ואדם: צניעות, אומץ ונחישות. תכונות אלה מוערכות ועומדות בד בבד עם הפילוסופיה ועם החזון שיש לי לגבי עתידו של המועדון. בשעה ששחקנים חדשים רבים הוחתמו בקיץ האחרון, לא היה זה תחליף למחויבות וראייה לטווח ארוך - בנייה מהיסוד תוך התמקדות בטיפוחו של הנוער במכבי ת"א".

מאז הגיע איווניר למכבי, הוא הצליח להשיג 17 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות בליגה. בשבועיים האחרונים חלה הידרדרות משמעותית ביכולת של הקבוצה, שספגה תבוסות לעירוני קרית שמונה (4-0) ומכבי נתניה (3-0). מכבי מדורגת נכון לעכשיו במקום השלישי בטבלה, כשהיא מפגרת ב-14 נקודות אחרי המוליכה מכבי חיפה. בנוסף, תחת איווניר הודחה מכבי מגביע המדינה, לאחר שהפסידה כבר בסיבוב ח' להפועל פ"ת (3-1).

בתוך כך, הודיעה היום מכבי ת"א כי קנסה את שחקנה, מאור בוזגלו, ב-10,000 דולר. זאת בעקבות הפרת משמעת שלו במחצית המשחק מול נתניה בשבת. בנוסף, ספג הקשר השעיה ממשחק ליגה אחד של הקבוצה, מול בני יהודה, וכן עונש הרחקה על-תנאי עד תום העונה במקרה של עבירת משמעת נוספת.

כזכור, בעקבות התקרית בשבת נערכה אתמול לשחקן ועדת משמעת פנימית במועדון, בהשתתפות הנהלת הקבוצה, היועץ המשפטי שלה עו"ד מורן מאירי, השחקן עצמו ואביו, יעקב בוזגלו.