גליקומיינדס מינתה מנהל למערך המכירות במערב ארה"ב

בנוסף, מדווחת גליקומיינדס כי תשתתף בכנס ה-63 של האגודה הנירולוגית האמריקאית

חברת גליקומיינדס (Glycominds), המפתחת ומוכרת טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך לאבחון מוקדם וניהול של מחלת טרשת נפוצה, מחזקת את המהלך האסטרטגי להרחבת הפעילות בשוק האמריקאי, המהווה את יעד המכירות המרכזי של החברה לשנים הבאות. חודש לאחר שהשלימה בהצלחה את ההנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב וגייסה כ-20.4 מיליון שקל, מודיעה גליקומיינדס על מינויו של סאני צ'ופרה (Sunny Chopra) למנהל מערך המכירות של החברה בחוף המערבי בארה"ב.

בנוסף, מדווחת גליקומיינדס כי תשתתף בכנס ה-63 של האגודה הנירולוגית האמריקאית -American Academy of Neurology (AAN) - שהינו הכנס השנתי הבכיר של כלל הנירולוגים בצפון אמריקה, בו משתתפים כל שנה כ-15 אלף רופאים ואנשי התעשיה בתחום הנירולוגי ובכללם את הרופאים המתמחים ומטפלים בטרשת נפוצה. גליקומיינדס תציג בתערוכה המרכזית יחד עם ענקיות הפרמצבטיקה. הכנס יתקיים השנה ב-11-15 באפריל בהוואי והחברה תציג במסגרתו עבודה מדעית המסכמת את כלל ביצועי הבדיקה לאבחון מוקדם כפי שנבדקה בלמעלה מ-1,000 חולים.

"השתתפות גליקומיינדס בכנס AAN במעמד שווה לחברות הפארמה הגדולות וכניסתו של סאני לתפקידו הינם הצעד הראשון בתוכנית השיווק של החברה במטרה להשיג את יעדי המכירות", ציין ד"ר אבינועם דוקלר, מנכ"ל החברה. גליקומיינדס נכנסה בחודשים האחרונים למכירות בשוק בארה"ב ורואה בו פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה.

לחברה היתר לשיווק הבדיקה בארה"ב ועד כה השלימה גליקומיינדס מהלכים שיווקיים ראשונים בארה"ב וקיבלה הזמנות ליותר מ-100 בדיקות דם במעבדה הקלינית שהקימה בקליפורניה למתן שירותי רפואה מותאמת אישית.

כעת עוברת גליקומיינדס לשלב השני בתוכנית השיווקית של החברה ונמצאת בתהליך להגדלת מספר ההזמנות וביצוע הבדיקות במעבדת החברה בקליפורניה. לצורך כך נערכת החברה להקמת מערך מכירות בארה"ב, שימנה כ-20 אנשי מכירות, ויוכל לתת מענה לכ-280 מרכזים בארה"ב וכ- 1,000 נוירולוגים.

במעבדת החברה מתבצע כיום האבחון המתקדם של בדיקות דם ייחודיות, המקצר את משך האבחנה במחלה ומנבא את התפתחות מחלת הטרשת הנפוצה. למוצר החברה אין תחרות, והחברה מעריכה את פוטנציאל שוק הבדיקות לטרשת נפוצה בכ-1 מיליארד דולר.

במסגרת תפקידו יהיה צ'ופרה אחראי על מכירות גליקומיינדס באזור מערב ארה"ב, בו ממוקמת המעבדה הראשית ובו מתכוונת החברה להתמקד עסקית בשלב הראשון של החדירה לשוק האמריקאי. לצ'ופרה ניסיון עשיר של למעלה מ- 13 שנה בשיווק ומכירות לתעשיית הפארמה בארה"ב במהלכן ניהל מערכי שיווק, מכירות, ייעוץ וניהול עסקי.

אבינועם דוקלר, הוסיף "הכניסה האסטרטגית של גליקומיינדס לארה"ב, ותחילת המכירות בהתאם לתכנון המקורי, מהווים את השלב הראשון בתוכנית השיווקית של החברה לצמיחה. הצטרפותו של סאני צ'ופרה כמנהל מערך המכירות של החברה באזור החוף המערבי, לצד ההכרה ההולכת וגדלה לאיכות בדיקות האבחון שלנו צפויים להוות מנוף כוח של ממש להמשך תנופת המכירות. צ'ופרה מביא עמו לתפקיד ניסיון רב במערכי מכירות והפצה ארציים בחברות גדולות ומובילות ותמיד בהצלחה רבה. אנו רואים בחודשים האחרונים עלייה בדרישה לבדיקות והאבחון של גליקומיינדס בארה"ב ומאמינים כי השתתפותנו הפעילה בכנס השנתי של ה-AAN תסייע בהגדלת היקף המכירות ובהדגשת היתרונות הטכנולוגיים של החברה".