סקיילקס: עלות שכר של כ-5 מ' ש' לגלברד ב-3 חודשים

סקיילקס העבירה לסאני שבשליטת אילן בן-דב דמי ניהול בסך 4.7 מיליון שקל ■ מחלקת דיבידנד של 100 מיליון שקל

חברת סקיילקס דיווחה היום (ב') כי סיימה את 2010 עם מחזור מכירות של כ-7 מיליארד שקל. הרווח הנקי של בעלי מניות החברה לשנת 2010 הסתכם בכ-271 מיליון שקל, מתוכו סך של כ-41 מיליון שקל ברבעון הרביעי.

מהדוחות הכספיים של החברה עולה כי סקיילקס העבירה לסאני, שבשליטת אילן בן דב, דמי ניהול של כ-4.7 מיליון שקל. יעקב גלברד, שכיהן כמנכ"ל פרטנר ב-3 החודשים האחרונים של 2010 ועבד חודש נוסף לא כמנכ"ל, קיבל בונוס של כמיליון שקל עבור תקופה זו. עלות שכרו של יעקב גלברד הסתכמה ב-3 חודשי העבודה שלו בשנה שעברה בכ-5 מיליון שקל (מתוכם קצת יותר מ-1.8 מיליון שקל כשכר והשאר בהפרשות לפנסיה ואופציות). עלות שכרו של דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר הפורש, הסתכמה בכ-16.4 מיליון שקל.

יהל שחר, מנכ"ל סקיילקס, ציין כי "פרטנר, חברת הבת שלנו, סיימה שנה חזקה וממשיכה לשמור על מקומה המוביל בין מפעילות הסלולר. הדיבידנדים שהגיעו מפרטנר, יחד עם התזרים מהפעילות הרווחית של מכירת המוצרים הסלולרים של סמסונג, איפשרו לנו להקטין את מצבת ההתחייבות שלנו בלמעלה ממיליארד שקל השנה, כך שבסוף שנת 2010, החוב נטו של החברה עמד על כ-2.7 מיליארד שקל"

אילן בן-דב, יו"ר דירקטוריון סקיילקס, אמר כי "אני גאה מאד על התוצאות של פרטנר השנה, ואנו ערוכים ומוכנים לקראת שנת 2011. בשילוב עם 012 סמייל, הרכישה החדשה של פרטנר, ממצבת פרטנר את עצמה כקבוצת תקשורת מובילה, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים. במקביל, אנו שמחים לשתף את בעלי המניות של סקיילקס בתוצאות הטובות של פרטנר ושל סקיילקס, בעיקר ברבעון האחרון של השנה, ולחלק דיבידנד של 100 מיליון שקל".