פדרמן: ביורוליג הבטיחו לבדוק את הזזת משחק הגמר

בעלי מכבי ת"א חגג את העליה לפיינל-פור אבל מוטרד, כמו כולם, ממועד הגמר ■ פדרמן: "יום הזיכרון הוא זמן ללכת לבית הקברות ולא לשחק כדורסל"

אוהדי מכבי תל אביב כבר מכינים את הדרכונים, הצוות המקצועי כבר מחמם מנועים, השחקנים ממתנים מעט את סף ההתרגשות ורק בהנהלת הקבוצה מתרווחים על הכורסא ומביטים בחיוך.

שנתיים שהצהובים לא הצליחו להגיע לפיינל פור ונאלצו להפרד מחלום ההופעה שבו, בשלבים מוקדמים יותר לאחר נפילות כאלה ואחרות. העונה מכבי השלימה את המשימה, ניצחה 1:3 בסדרת ההצלבה את קאחה לבוראל ויטוריה מספרד והביאה הרבה מאוד נחת לראשי המועדון, שפיזרו חיוכים לכל עבר והצהירו בקול גדול כי זו בדיוק הקבוצה שרצו לראות.

הבעלים של הקבוצה, דייויד פדרמן, שעקב בדריכות אחר מצבו של דורון פרקינס בימים האחרונים וגם חיבק אותו בחום רב עם הגיעו לחגיגות ב-206 אמש, סיפר ל-ONE על התחושות הנפלאות עם ההעפלה לפיינל פור: "הקבוצה של העונה עשתה אותנו מאושרים, היתה פה שמחה שאני לא זוכר כמותה הרבה מאוד זמן. כל השחקנים פה שיחקו עד עכשיו למען הקבוצה עצמה ואף אחד לא נתן לאגו להשתלט עליו והקהל אוהב את זה ומחבק את הקבוצה כמו שהוא הרבה מאוד זמן לא עשה".

עוד הוסיף הבעלים: "החזרנו את הישראלים שלנו והם עשו את העבודה, אני מאוד התרגשתי מהקהל, שיקמנו את כל התדמית שלנו מהשנתיים האחרונות ויצאנו לדרך חדשה. כיף לי לראות את מכבי משחקת העונה, כיף לי לראות את ההקרבה, ההשקעה ואת ההתמדה של כל אחד ואחד. העונה הזו עוד לא נגמרה, יש עוד הרבה הלאה ואנחנו ננסה להמשיך ולעמוד בכל המטרות שלנו. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את השנים שעברו עלינו בשנתיים האחרונות, בנינו העונה קבוצה מאפס ולכן לא מיהרנו לצאת בהצהרות, שמרנו על שקט יחסי ועשינו את העבודה כמו שצריך".

על היכולת של מכבי להצליח גם בפיינל פור וגם על סוגיית התאריכים אמר: "אני מאמין בקבוצה הזו, זו קבוצה חזקה עם הרבה אופי, יש כאן צוות שעושה עבודה נהדרת ואנחנו יכולים להמשיך ולחלום רחוק. נכון שהעניין עם היורוליג טרם סודר אבל אנחנו כבר מדברים איתם והם הבטיחו לעשות הכל בכדי לראות אם זה אפשרי להזיז את הגמר, אחרת אנחנו לא נשחק, חד משמעית לא נשחק. ביום הזיכרון הולכים או לבית קברות או שיושבים בבית לבכות אבל כדורסל לא משחקים".

"אנחנו מאוד מעריכים את המפעל הזה ויש לנו כבוד גדול מאוד אליו אבל אנחנו לא נוותר, אם זה אומר לשחק ביום כזה חשוב למדינת ישראל. יש גבולות, כדורסל זה הדבר שממלא את כולנו אבל יום הזיכרון זה משהו הרבה יותר חשוב, למכבי תל אביב יש עקרונות. אני מאמין ורוצה להיות אופטימי שביורוליג יבינו שהם צריכים אותנו ואת הקהל המדהים שלנו שם וישנו דברים עבורנו", אמר לבסוף.