נמני ממשיך לעבוד: החתים בסוכנות השחקנים שלו את דדה חדד

הסוכן הבכיר יצטרף לחברה החדשה של נמני, "נימ-גרום ספורט מנג'מנט", שכבר הבטיחה ייצוג של 20 שחקנים, ביניהם ברוכיאן, בן שושן, גלבאן, דודו גורש ואושרי רואש

לאחר שהקים את סוכנות ייצוג השחקנים שלו, והחתים בה בתוך מספר ימים קרוב ל-20 שחקנים, עשה אבי נמני צעד נוסף בדרכו לצמרת סוכני השחקנים הישראלים, כשהגיע בימים האחרונים לסיכום עם סוכן השחקנים דדה חדד על כך שהאחרון יצטרף לסוכנות שלו. חדד למעשה פירק את סוכנות השחקנים שלו, שהכילה פרט אליו עוד שני סוכנים - ניר אמיר ו-ויקי ואקנין, ויחל לעבוד תחת הסוכנות של אבי נמני - "נימ-גרופ ספורט מנג'מנט".

חדד היה עד לאחרונה אחד מבכירי סוכני השחקנים בארץ, כשייצג בין היתר את אייל גולסה (מכבי חיפה), שמעון אבו חצירא (עירוני קרית שמונה) וסמואל יבואה (בית"ר ירושלים), אך לאחרונה חווה נסיגה מסוימת, כשהבכירים בשחקניו עברו לסוכנים אחרים. עם זאת, הצטרפותו של חדד אל נמני היא תוספת כוח משמעותית לסוכנות של מאמן מכבי ת"א לשעבר, שכעת יאגד תחת הסוכנות גם את השחקנים של חדד.

כזכור, בכוונתו של נמני להפוך בתוך זמן קצר לבכיר הסוכנים בישראל ולהוות מקור כוח משמעותי בכדורגל הישראלי. נמני עצמו צפוי להתמקד בעסקאות הגדולות והמתוקשרות ביותר, כשעל הניהול היומיומי של הסוכנות יהיו אחראים סוכנים שיעבדו תחתיו. צירופו של סוכן בכיר ומוכר דוגמת חדד מוכיח כי נמני לא מסתפק ב"נערי שליחויות כמו בסוכנויות אחרות", כפי שמגדירים זאת מקורביו. בנוסף לחדד, נמני שכר גם מספר עורכי דין ורואי חשבון, שאמורים לתת מענה לכל צורכי השחקנים בסוכנות שלו.

עד כה הצליח נמני לגייס כמה שחקנים בכירים לסוכנות החדשה, דוגמת אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן (בית"ר ירושלים); פדרו גלבאן (בני יהודה); דודו גורש (הפועל עכו); אושרי רואש (הפועל חיפה).

נמני שהה בעת האחרונה בלונדון, שם נפגש עם הסופר-אייג'נט פיני זהבי, על מנת לקבל ממנו עצות ואת ברכת הדרך. זהבי, כמו גם מאמן ווסטהאם אברם גרנט, שוחחו עם נמני וייעצו לו, ואמרו לו כי הם מאמינים כי הוא יכול להפוך בקלות לדמות מפתח בכדורגל הישראלי, מחוץ לכר הדשא לא פחות משהיה עליו.