פרסום רווחי: גיא ברעם גרף 4.7 מיליון שקל ב-3 שנים

כך עולה מדוחות חברת אמנת, המחזיקה 29% ממניות חברת ברעם פרסום מקורי שבניהולו

ספקית שירותי המחשוב אמנת ממשיכה ליהנות משיתוף-הפעולה שלה עם גיא ברעם, הבעלים של חברת פרסום החוצות ברעם פרסום מקורי.

אמנת מחזיקה בעקיפין בכ-29% ממניות ברעם פרסום מקורי, באמצעות החברה-הבת אמגון, בה היא מחזיקה 65%, כשאמגון מחזיקה ב-44% ממניות חברת פרסום החוצות. גיא ברעם, המשמש כמנכ"ל ברעם פרסום מקורי, מחזיק ביתרת המניות בחברת הפרסום.

בנוסף להחזקה בברעם, אמגון גם מעניקה שירותי מיקור חוץ וניהול שירותים לוגיסטיים, כשאת 2010 היא סיימה ברווח נקי של 3.1 מיליון שקל, לעומת 3.7 מיליון שקל ב-2010.

מדוחות אמנת עולה כי עלות השכר של ברעם עמדה אשתקד על 1.5 מיליון שקל, כשמחצית ממנו שולמה כמענק בסכום קבוע. ב-3 השנים האחרונות הסתכמה עלות השכר של ברעם בלא פחות מ-4.7 מיליון שקל.

ברעם היא זכיינית הפרסום בטרמינל 3 בנתב"ג, בשדות-תעופה פנים-ארציים ובמעברי הגבול, והיא מפרסמת על גבי קירות ופיגומים בארץ (בין היתר בנתיבי איילון), ובאמצעות שותפים גם בצפון אמריקה ובאירופה.

במהלך השנה החולפת החלה ברעם להפעיל בית דפוס שיספק לה את שירותי העיצוב וההדפסה שבעבר רכשה מגורמי חוץ, ולאחרונה הודיעה על התרחבות משמעותית בפעילותה.

בתחילת השנה זכתה ברעם פרסום מקורי במכרז לפרסום ומדיה רב-ערוצית ברכבת ישראל, במסגרתו התחייבה לשלם לרכבת כ-7 מיליון שקל בשנה, לתקופה של 10 שנים.

המכרז כולל זיכיון לפרסום על גבי 2,000 פוסטרים, מאות שלטים בתחנות, מעברים ורציפים, פרסום על גבי קרונות הרכבת וכן זיכיון בלעדי לפעילויות קידום מכירות מלמעלה מ-46 תחנות רכבת בפריסה ארצית.