שני בניינים סמוכים בר"ג יחוזקו יחד במסגרת תמ"א 38

טובים השניים: אקו סיטי וארד לוקסנבורג יבצעו פרויקט תמ"א 38 כפול לאור הסכמת 100% מהדיירים ברחוב רות 8 וברחוב רות 10 בעיר ■ עלות הפרוייקט: 17 מיליון שקל

פרויקט תמ"א 38 כפול ברמת גן יוצא לדרך. החברות אקו סיטי מקבוצת שגראוי ליבוביץ וחברת ארד לוקסנבורג חתמו עם דיירי הבניינים ברחוב רות 8 ורות 10 על הסכם לחיזוק המבנים. בשני המבנים הושגה הסכמה של 100% מהדיירים. גודלן הממוצע של הדירות היום עומד על 80 מ"ר. לפי ההסכם, יוסיפו עבודות החיזוק והשיפוץ חדר של כ-15 מ"ר בכל דירה, מרפסת שמש, חנייה לכל דירה ומעלית חדשה. עלות ההשקעה בפרויקט תעמוד על 17 מיליון שקל.

בתמורה לחיזוק יבנו החברות שתי קומות על כל בניין בתוספת חדרי יציאה לגג. לפי התכנון ייבנו במקום דירות דופלקס בנות 5 וחצי חדרים בגודל של 140 מ"ר, ודירות 4 חדרים בשטח 100 מ"ר. אקו סיטי במו"מ עם כ-20 בניינים באזור. את בעלי הדירות מייצגת עו"ד דולפין מינצר-כרמון.

"שני הבניינים עומדים על עמודים דקיקים כמו רגלי צפרדע", אומר אילי בר, מנכ"ל אקו סיטי, "ללא שום סיכוי לשאת את הטלטלה בעת רעידת אדמה. סוג הבנייה הזה מאפיין את רוב הבניינים בשכונה. הצורך בחיזוק, בשילוב עם המיקום המעולה של השכונה, בסמיכות לפארק הירקון, לבורסה ולציר איילון, הפכו אותה לפעילה במיוחד בתחום. להערכתי עשרות בניינים יחוזקו בה בשנים הקרובות".