הדוכסית הטריה קייט: לא רוצה לעבוד - אהיה עקרת-בית

מתכוונת להתרכז בעיקר בפעילות של תרומה לקהילה ■ מיד לאחר החתונה תרם הזוג המלכותי את כל הכסף שקיבל מהמוזמנים לאירוע - 500 אלף פאונד חולקו ל-26 ארגוני צדקה שונים

הדוכס והדוכסית מקיימברידג' מנסים להתרגל לחייהם החדשים כזוג נשוי. שלשום חזר הזוג המלכותי מירח הדבש המקוצר בבקתה המשפחתית בווילס, וכבר אתמול חזר הנסיך וויליאם לעבודתו כטייס של מסוק חילוץ בחיל האוויר המלכותי, ואילו אשתו הטרייה הודיעה שבינתיים בכוונתה להישאר בבית - או למעשה, בארמון - ולהתרכז בעיקר בפעילות של תרומה לקהילה.

הממונים על הנסיך בחיל האוויר המלכותי סיפרו כי "לאחר הירח הדבש הקצר, וויליאם חזר לעבודתו ומשדר עסקים כרגיל". מקורות המקורבים לבני הזוג טוענים שבכוונתה של קייט לתפקד כעקרת בית, וזאת בעל מנת לאפשר לבעלה הנסיך לנהל "אורח חיים שקט" בעבודתו. בחודש ספטמבר 2013 צפוי ויליאם לסיים את שירותו כטייס, ואז יתפנה הזוג המלכותי לעבוד במשרה מלאה בתפקיד שהוגדר להם בטקס החתונה - הדוכס והדוכסית מקיימברידג'.

עד אז מתכננת קייט ליהנות מחייה כאשת טייס בחיל האוויר. "נדיר שמישהי במעמדה מקבלת הזדמנות לחיות חיים רגילים", סיפרו חבריה, "והיא מתכוונת לנצל את זה עד הסוף". גם הנסיך וויליאם ביקש מיועציו שיפחיתו למינימום את ההתחייבויות הפומביות שתצטרך קייט למלא.

בני הזוג תרמו חצי מיליון פאונד לארגוני צדקה

למרות הכל, קייט ממש לא מתכוונת להתבטל כל היום בארמון. הדוכסית הטרייה מתכוננת להתפנות בקרוב מאוד בכדי לטפל באלפי הבקשות שהפנו אליה ארגוני צדקה השונים ברחבי העולם, לבקר בכמה מהם ולהעניק חסות לאחרים. גורם המקורב למידלטון אמר כי "היא להוטה להראות תמיכה בארגונים השונים שפנו אליה, אך לפני כן היא מעוניינת לשקול למי היא מעוניינת לסייע, בכדי שתוכל לתרום כמה שיותר".

מיד לאחר החתונה, תרם הזוג המלכותי את כל הכסף שקיבל מהמוזמנים לאירוע. על פי הדיווחים, מדובר ב-500 אלף פאונד שחולקו ל-26 ארגוני צדקה שונים שלהם בחר הזוג לתרום.