דיווחים: אברם גרנט יחזור לצ'לסי בתפקיד המנהל הספורטיבי

זאת במידה וחוס הידינק, המועמד מספר 1 של רומן אברמוביץ' לאיוש המשרה, יסרב להגיע; על-פי הפרסום, הבעלים הרוסי של צ'לסי והמאמן הישראלי משוחחים על בסיס שבועי

אברם גרנט צפוי לחזור לצ'לסי, לתפקיד המנהל הספורטיבי - במידה וחוס הידינק יסרב לקחת על עצמו את התפקיד. כך מפרסם היום (ו') אתר goal.com.

על-פי הדיווח, מאמנה הישראלי של ווסטהאם מנהל באופן קבוע שיחות עם רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, על האפשרות שישוב לסטמפורד ברידג'. המנהל הספורטיבי הנוכחי של צ'לסי, פרנק ארנסן, יעזוב בקיץ, כשחוס הידינק ההולנדי הוא המועמד מספר 1 של צ'לסי להחליפו. גרנט נשמר כאופציה חלופית למקרה שהידינק יסרב לתפקיד. לפחות רגע, נראה שהידינק יעדיף להתרכז במשרה שלו בנבחרת טורקיה, והוא יסרב להצעה של אברמוביץ'.

"אברמוביץ' סומך על מעט מאד אנשים בכדורגל", אמר גורם ל-goal.com. "הידינק וגרנט הם מסוג האנשים שלדעתו יוכלו לתת מבנה ויציבות לצ'לסי. גרנט מדבר עם אברמוביץ' על בסיס שבועי, והוא מבין שאם הידינק לא יגיע - הג'וב יהיה שלו".

למרות שנותרו לו שלוש עונות בחוזה בווסטהאם, לא צפוי גרנט להמשיך ב"פטישים", שמדורגים במקום האחרון בפרמיירליג, עם סיכויים קטנים להינצל מירידה.

גרנט מונה לתפקיד המנהל הספורטיבי של צ'לסי בתחילת עונת 2007/08. עם פיטוריו של ז'וזה מוריניו ממשרת המנג'ר, החליף אותו גרנט בתפקיד. לאחר שלא הצליח לזכות בתואר באותה עונה, שחרר אברמוביץ' את גרנט. סוכנו של גרנט הוא הסופר-אייג'נט הישראלי פיני זהבי, שגם תיווך במכירת צ'לסי לרומן אברמוביץ' ב-2003.