רווח של כ-40 מ' ש' לאאורה בפרוייקט הגנים התלויים ביהוד

אאורה ישראל ערכה ביום שישי האחרון אירוע מכירות מיוחד בפרויקט, במהלכו נחתמו חוזים למכירת 51 דירות בפרויקט, בשווי כולל של כ-85 מיליון שקל

חברת אאורה השקעות , העוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן מניב ובבנייה למגורים מודיעה כי השלימה את ביצוע שלב ב' פרויקט HIGH הגנים התלויים ביהוד-מונוסון.

לדברי תומר צליח, סמנכ"ל פיתוח באאורה: "השלמת הפרויקט ביהוד היא צעד נוסף בפיתוחה של אאורה ישראל לגוף מוביל בתחומי הבנייה למגורים בישראל. אאורה ישראל פועלת בכ-14 פרויקטים של בנייה למגורים באזורי ביקוש בישראל, ומצפה לסיים עוד השנה את פרויקט הבית ברחוב מונטיפיורי בתל אביב ואת פרויקט מגדל רוטשילד (Rothschild Tower) בבת ים. השלמת הפרויקטים האמורים תביא גם לחיזוק משמעותי בהון העצמי של אאורה ישראל".

הרווח הכולל בפרויקט HIGH, שהיקפו עמד על כ-280 מיליון שקל, הסתכם בכ-53 מיליון שקל, חלקה של החברה ברווח הינו כ-40 מיליון שקל.

עד היום הכירה החברה בדוחותיה הכספיים בכ-13 מיליון שקל כך שיתרת הרווח, בהיקף של כ-27 מיליון שקל, תוכר ברבעון הראשון והשני של 2011.

בימים אלו משלימה החברה את אכלוסן של 240 יחידות הדיור בפרויקט. כמו כן, החלה החברה בשיווק פרויקט 'HIGH 2', הנמצא על מגרשים נוספים הסמוכים לפרויקט HIGH. מגרשים אלו נרכשו בחודש נובמבר 2010 ומיועדים לבנייתן של 258 יחידות דיור, ב-5 בניינים בני 14 קומות כל אחד.

פרויקט זה, אשר ייחל בחודש יוני 2011, מוערך בהיקף הכנסות של כ-316 מיליון שקל ועלותו צפויה להסתכם בכ-245 מיליון שקל. כאמור החלה החברה בשיווק שני בניינים ראשונים מתוך החמישה הכוללים כ-100 יחידות דיור.

אאורה ישראל, שבבעלותו ובניהולו של עו"ד יעקב אטרקצ'י, ערכה ביום שישי האחרון אירוע מכירות מיוחד בפרויקט, במהלכו נחתמו חוזים למכירת 51 דירות בפרויקט, בשווי כולל של כ-85 מיליון שקל.

הפרויקט החדש שתוכנן באופן זהה לשלב הקודם, יכלול 300 יחידות דיור ב-6 בניינים בני 14 קומות כל אחד, ובהן דירות בנות 3,4,5 ו-6 חדרים, דירות גן, דירות גג, מיני פנטהאוז ופנטהאוז ודירות עם גינות תלויות. מחיר דירת 4 חדרים בפרויקט יחל מ-1.6 מיליון שקל. מחיר דירת 5 חדרים יחל מ- 1.84 מיליון שקל. המגדלים יכללו חניון תת קרקעי ומפרט טכני ברמה גבוהה מאוד.

לדברי עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים משותף ומנכ"ל חברת אאורה ישראל: "לשלב החדש של הפרויקט קיים ביקוש רב מצד משפרי דיור מהשלב הראשון וכן קרובי משפחה וחברים של דיירים המתגוררים בו, ולכן החלטנו לערוך את אירוע המכירות עבור אותם אנשים, שנרשמו מראש. מעבר להטבה הכספית, קיבלו הרוכשים אייפד 2 במתנה, אליו הזנו את תכניות הבניה, תכניות הדירות וכל הפרטים הנדרשים על הפרויקט. הדירות יימסרו במהלך אוגוסט 2013".