לילך סיגן, עורכת "הערב" וכותבת טורים ב"גלובס", פורשת

בשנים האחרונות היתה סיגן העורכת של המגזין היומי "גלובס הערב", עורכת אחראית על המגזין החודשי "פירמה" והיזמית והעורכת הראשית של הספר השנתי "מדד המותגים" של "גלובס"

בתום 9 שנים, לילך סיגן, עורכת בכירה ופובליציסטית ב"גלובס", הודיעה היום (ב') כי היא פורשת מהעיתון.

סיגן כיהנה במספר משרות בכירות בעיתון, ובשנים האחרונות היתה העורכת של המגזין היומי "גלובס הערב", עורכת אחראית על המגזין החודשי "פירמה" והיזמית והעורכת הראשית של הספר השנתי "מדד המותגים" של "גלובס".

בהנהלת העיתון "גלובס" קיבלו בצער את דבר עזיבתה של סיגן ואיחלו לה בהצלחה בהמשך דרכה.

איתן מדמון, מנכ"ל העיתון, אמר: "אני מלא הערכה ללילך סיגן על תפקידיה המגוונים והבכירים שמילאה ב'גלובס'. לילך, ביזמותה ובאיכות המקצועית שלה, תרמה רבות לפיתוחו ולמיצובו של 'גלובס' בערוצי ההפצה השונים. אני מודה לה על שנות עבודתה הרבות ב'גלובס' ומאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".

סיגן היתה אחראית להשקה מחדש של מגזין "הערב" לפני כ-4 שנים, ומאז כיהנה כעורכת שלו. לפני 8 שנים יזמה סיגן, בשיתוף עם חברת הייעוץ האסטרטגי דאז POC וחברת הייעוץ הכלכלי גיזה, את מדד המותגים, מודל שמשערך מדי שנה את שוויים הכלכלי של 100 המותגים המובילים בישראל.

הדירוג מפורסם מדי שנה במגזין עב-כרס, הנקרא ספר המותגים, שקיבל את הכינוי "התנ"ך של המותגים", וזכה להצלחה גדולה בקרב כל החברות העסקיות בישראל, וכן בקרב כל משרדי הפרסום שמייצרים עבורו פרסום יצירתי וייחודי ורואים בו מעין "סופרבול" מקומי.

לפני כשנתיים היתה סיגן אחראית להשקה מחדש של מגזין הברנז'ה החודשי "פירמה", ומאז כיהנה כעורכת האחראית שלו. סיגן פרסמה טור פובליציסטי שבועי בעיתון, שזכה לתהודה ולהערכה רבה.

במחצית השנה האחרונה פתחה סיגן בלוג עצמאי באנגלית, בו היא מפרסמת מאמרים הקשורים למצבה של מדינת ישראל בראייה הבינלאומית, נושא הקרוב מאוד לליבה. המאמרים בבלוג פורסמו גם במהדורה האנגלית של אתר "גלובס".

סיגן התחילה את דרכה העיתונאית בקבוצת "הארץ", שם הקימה לפני יותר מ-15 שנה את מדור השיווק והפרסום של העיתון, תחומים שעימם היא מזוהה כמומחית עד היום.

סיגן היא אחת הפרשניות המובילות של "גלובס" ומופיעה תדיר כפרשנית במגוון תוכניות טלוויזיה. בעבר גם הנחתה מספר תוכניות טלוויזיה, ובהן "הכסף מדבר" בערוץ 10, "הזירה הכלכלית" בערוץ 2 והתוכנית "הקמפיין" ששודרה בערוץ 2 במסגרת שידורי הטלוויזיה החינוכית.

סיגן פרסמה 3 ספרים בהוצאת "ידיעות אחרונות": "האלים החדשים" - ספר עיון העוסק במותגים, ושני רומנים. הרומן הראשון שלה, "געגועים למקס", פורסם לפני כ-7 שנים, והרומן השני, "רומן למתחילים", פורסם לפני כחצי שנה. ספריה היו לרבי-מכר.