"מישורים בעמדת זינוק מצויינת": עברה לרווח של 40 מ' ש'

היקף הפעילות המלונאית של החברה ברבעון הראשון הסתכם בכ-46.8 מיליון שקלים, צמיחה של 21% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ■ מכירת סקייליין טאואר תניב עודף תזרימי של כ-94 מ' ש'

יישום מוצלח של האסטרטגיה העסקית והצפת ערך הובילו לכך שחברת מישורים שבשליטת גיל בלוטרייך מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2011 עם רווח תפעולי שהסתכם בכ-70 מיליון שקל ומעבר לרווח נקי שהסתכם בכ-40 מיליון שקל. נציין כי מישורים הינה בעלת השליטה בסקייליין, הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בחבל אונטריו שבקנדה בפיתוח נדל"ני בתחומי המלונאות הנופש והתיירות.

מהדוחות עולה כי היקף הפעילות המלונאית של החברה ברבעון הראשון הסתכם בכ-46.8 מיליון שקלים, צמיחה של 21% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי צמח והסתכם בכ-334 מיליון שקלים והאיתנות הפיננסית של החברה גם באה לידי ביטוי בקופת המזומנים, ושווי מזומנים שהסתכמו בכ-118 מיליון שקלים.

יו"ר מישורים, גיל בלוטרייך אמר עם פירסום הדוחות: "אנו בעמדת זינוק מצוינת שתשתקף ברבעונים הבאים תוך המשך ביצוע מהלכים שיציפו ערך לבעלי המניות של החברה. אחת הדוגמאות לכך היא מכירת "סקיילין טאואר". לאחרונה חתמה סקייליין על עסקה למכירת הקרקע לפרויקט מגדל סקיילין בהיקף של כ-140 מיליון שקלים, אותו רכשנו לפני 3 שנים בכ-87 מיליון שקלים, עסקה זו הינה עסקה חשובה שבגינה צפוי עודף תזרימי של כ-94 מיליון שקלים. עסקה זו נחתמה לאחר דוחות הרבעון הראשון ועתידה להסתיים בחודשים הקרובים. תוצאות הפעילות של הרבעון הראשון של 2011 ממשיכות לשקף את יישום האסטרטגיה העסקית של החברה. במהלך הרבעון הובלנו עסקאות חשובות ומהותיות לחברה ולהמשך דרכה, בהתאם למיקוד עסקי שהחברה אימצה לעצמה".