מיקי נפתלי: "יצחק תשובה מבין שיש לי שאיפות עצמאיות"

המנכ"ל היוצא של אלעד גרופ, מיקי נפתלי, מספר על הקבוצה שהקים ועל התוכניות במתחם הפלאזה ■ "אני מקווה שתוך שבוע אכריז על שתי עסקאות משמעותיות של נפתלי גרופ"

המנכ"ל היוצא של אלעד גרופ, מיקי נפתלי, אמר בראיון לאתר The Real Deal כי נפתלי גרופ, החברה החדשה שהקים לפני מספר חודשים, כבר התחילה לעבוד על מספר פרויקטים קטנים, בעיקר בתחום נדל"ן מגורים ומבהיר כי היחסים עם הבוס, יצחק תשובה, עדיין טובים.

"אני מקווה שתוך שבוע או 10 ימים אני אכריז על 2 עסקאות משמעותיות", אמר נפתלי. "בשלב זה ההון מגיע ממני אך יהיה שלב בו נצטרך מימון נוסף. מספר משקיעים פנו אליי, אנחנו מקימים קרן שתאפשר למשקיעים להיכנס ולעבוד עם נפתלי גרופ, אך כרגע זה עוד בשלב הדיבורים".

מספר קולגות מאלעד גרופ עוברים לנפתלי גרופ, ביניהם, כך ציין נפתלי, ויקטור סיגורה, שיהיה מנהל ההשקעות בקבוצה החדשה. "אני לא רואה שנפתלי גרופ היא מתחרה של אלעד גרופ אבל שום דבר לא בטוח", הוסיף נפתלי. "אני בטוח שהבעלים של אלעד גרופ, יצחק תשובה, היה רוצה שנמשיך לעבוד יחד אך באותו זמן הוא מבין שיש לי גם שאיפות שונות לעצמי".

"אני אשאר באלעד גרופ ככל שיידרש כי הדבר האחרון שאני רוצה לקבוצה היא שהקבוצה לא תצליח", אמר נפתלי. "אני חלק מהוועדה לבחירת המחליף שלי אך בסופו של דבר זו לא ההחלטה שלי, יש כרגע שניים אולי שלושה מועמדים, כולם מחוץ לקבוצה".

בנוגע לתוכניות להמשך למתחם החנויות בפלאזה אמר נפתלי כי קיימות מוכניות הרחבה. "אנחנו נכפיל את התנועה הרגלית במקום", הוסיף נפתלי.