בדיקת "גלובס": מחירי הכרטיסים לאופרה "אאידה" צנחו

חבילה של כרטיס לאופרה "אאידה" ולינה במלון רימונים בים המלח נמכרת ב-800 שקל

מסתבר כי מי שהתמהמה עם רכישת כרטיסים לאופרה "אאידה", המתוכננת לכמה הופעות בתחילת חודש יוני (1-11 לחודש) - הרוויח. רב ההיצע על הביקוש, ומחירי הכרטיסים צנחו, הן להופעה בלבד וגם לחבילות המשלבות לינה בבתי-המלון בים המלח. כרטיסים מוזלים ניתן למצוא גם להופעה של אנדריאה בוצ'לי שתתקיים במועדים סמוכים.

גורמים בענף התיירות מספרים על עודף היצע של כרטיסים לאופרה ולהופעה של בוצ'לי. הסיבה לך נעוצה בעיקר בכמות ההופעות שהתווספו, אמנם בשל הביקושים, אבל כנראה בכמות גדולה יותר והן בשל העובדה שמועדי האופרה נעים סביב חג השבועות.

גם בתי-המלון בים המלח שנערכו לביקושים בשל המופעים התאכזבו כאשר המדיניות שנהוגה בדרך-כלל והייתה נהוגה למקדימים להזמין, לפיה לא ניתן להזמין שהות ללילה אחד בלבד, הוגמשה, לצד הוזלת המחירים לתעריף הרגיל לעונה, ויש הטוענים כי אפשר להשיג דילים במחירים הנמוכים מכך.

ארקיע, למשל ,מציעה חבילות הכוללות לינה במלון רויאל רימונים בים המלח (חצי פנסיון) וכרטיס לאופרה במקום מועדף ב-800 שקל ליחיד בחדר זוגי. חבילה דומה להופעה של אנדראה בוצ'לי תעלה 750 שקל לאדם.

חבילה מורחבת מוצעת ל-3 לילות (על בסיס חצי פנסיון) במחיר של 1,650 שקל (550 שקל ללילה ליחיד בחדר זוגי), כולל כרטיס לאופרה. ניתן להוסיף כרטיס להופעה של בוצ'לי ב-400 שקל. מועדי החבילות מתייחסים להופעות שב-11 וה-12 ליוני.

בהדרן מוצעים הכרטיסים במתכונת של 1+1, כך שבפועל מדובר על הנחה של 50% מהמחיר המקורי. הכרטיסים שנותרו למכירה ל-4 מועדים שונים כוללים מקומות מועדפים באזורים המרכזיים או הקרובים לבמה ב-950 שקל או 1,300 לזוג. במשרד הכרטיסים "בימות" מחירי הכרטיסים נותרו כשהיו ונעים בין 500 ל-1,350 שקל ליחיד.

מועדוני הצרכנות מציעים לעמיתיהם כרטיסים למופע. לדוגמה, לחברי הסתדרות המורים כרטיסים למופע שב-11.6 ב-400 עד 800 שקל ליחיד.