בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים

בזק ממשיכה לתקשר בעוצמה פרסומית גבוהה את חבילות התקשורת שלה, והפעם תשתית וספק אינטרנט עם קו טלפון, ולראשונה גם מאות דקות לסלולר שכלולות בעסקה. הקמפיין שעשו באדלר-חומסקי עבור בזק מציג את גידי גוב בתפקיד האבא המשועמם, עם בתו המגולמת על-ידי דנה, הבת האמיתית של דני סנדרסון. האיחוד הבין-דורי של להקת כוורת מוכיח שגם קמפיין בשפה שקטה יכול לשבור שיאים של אהדה וזכירות.

עיון מהיר בדוחות הרבעוניים של חברות הסלולר מלמד על גידול של עשרות אחוזים בהכנסות מציוד הקצה. ככה זה כש-3 החברות משווקות באופן אגרסיבי את הסמארטפונים, כולל מבצעי חיוב-זיכוי שונים.

האייפון הוא המלך הבלתי מעורער של תחום הסמארטפונים, ומדי חודש נמכרים בישראל כ-50 אלף מכשירי אייפון, מספר גבוה הרבה יותר מדרישת הקדם של אפל בהתקשרות הראשונית מול חברות הסלולר.

אולם, אליה וקוץ בה: המכשיר הנחשק, הגורם לעם היושב בציון להצביע באצבעות, סובל מנקודת תורפה אחת - שירות במקרה של קלקול או נזק למכשיר. אפל מתעקשת להטיס את המכשיר לחו"ל לצורך התיקון, וכלל לא בטוח שנקבל אייפון חלופי זמני. כאן נכנסת לתמונה פלאפון במהלך בידולי מעניין בשם: iSafe - שירות תיקונים לאייפון המעניק פתרון לתקלות, אובדן ונזק בלתי הפיך.

מפעל הפיס ממשיך לחגוג 60 בווליום פרסומי גבוה, ואילו את הטבלה סוגרת קוקה-קולה ZERO, תחת הסלוגן "טעם נהדר, ZERO סוכר".

ליבי עם חברות המשקאות המוגזים שמצד אחד צריכות ורוצות לפרסם, אך מנגד הצצה חטופה בגב הפחית חושפת מרכיבי מזון שלא תמיד יש מה להתגאות בהם. אי לכך מנסה כל מותג לנכס לעצמו ערכים של כיף, חוויה, חופש, חדשנות, שפה צעירה וכו'. ZERO, לפיכך, יצרו פרסומת מרהיבה מבחינה ויזואלית, עם אווירת אקסטרים שמדברת לצעירים.

חייבים לציין כי משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס רביעיית מותגים לטבלת המותגים המושקעים השבועית, הישג המעיד על עוצמה.

המותגים המושקעים

1. בזק - 2,049,502 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

2. פלאפון - 1,535,929 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

3. לוטו - 1,386,347 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

4. מפעל הפיס - 1,331,465 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

3. קוקה-קולה ZERO - כ-1,054,019 שקל - באמצעות דחף

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 20-26/5/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.