הטיפ היומי: מניה עם בשר בדרך לזינוק של 28%?

כלכלני RBC מעניקים למניית רשת ההמבורגרים ג'ק אין דה בוקס המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 28 דולר למניה

ג'ק אין דה בוקס האמריקנית (Jack in the Box, סימול: JACK) פועלת בענף המסעדות ומפעילה את רשת ההמבורגרים והמזון המהיר. החברה מונה מעל 2,200 סניפים בכ-19 מדינות בארה"ב. בנוסף, מחזיקה החברה ברשת המזון המקסיקני המהיר Qdoba Mexican Grill, המפעילה מעל 500 סניפים ב-43 מדינות בארה"ב.

השיפור במכירות החנויות הפועלות לפחות שנה אחת (same-store sales) בשתי רשתות החברה, מעלה את ביטחוננו כי הרווחיות ושיעורה ישתפרו מוקדם מהצפוי. השיפור במכירות אף הניע את הנהלת החברה לשמור על אותה תחזית רווח לשנה הפיסקלית 2011, למרות העלייה במחירי הסחורות. ואולם, התייקרות הסחורות תמנע להערכתנו את השיפור בשיעורי הרווח השנה. כאשר ישתפרו שיעורי הרווח, המכירות ברשת Jack in the Box יניבו להערכתנו רווח שנתי נקי למניה של בין 1.5-2 דולר.

החברה אף מתכננת לסיים השנה את תכנית המיתוג מחדש של סניפי ג'ק אין דה בוקס, תכנית שגרעה עד כה כ-0.12-0.14 דולר מהרווח הנקי השנתי למניה.

אנו מורידים את תחזיתנו לרווח למניה ב-2011 מ-1.58 ל-1.5 דולר, בשל עליית מחירי הסחורות. הערכתנו נמצאת עדיין בתוך תחזית הרווח של החברה, העומדת על 1.45-1.60 דולר.

ההמלצה שלנו למניית JACK היא "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 28 דולר, הגבוה בכ-28% ממחיר המניה הנוכחי ומבוסס על מכפיל תפעולי (EV/EBITDA) עתידי של 7 לשנת 2011.

*** נכתב על ידי RBC, השותף האסטרטגי של תמיר פישמן