השיחה: גד נשיץ ואלי הורביץ חוגגים בתחרות הפסנתר

מי הגיעו להקשיב למנצחים בתחרות הפסנתר ע"ש רובינשטיין? ■ מי שמחו עם שמעון פרס ועליזה גורן? ■ וגם: למה החליטה ג'ודי שלום-ניר-מוזס לוותר על הגיבושון של הקואליציה בצפת?

אנשי עסקים חובבי מוזיקה הנמנים עם נאמני תחרות הפסנתר על-שם רובינשטיין, התכנסו במוצאי שבועות כדי לחגוג את סיום תחרות הפסנתר ה-13, ברסיטל חגיגי עם זוכי התחרות, ביניהם דניל טריפונוב. האירוע התקיים בביתם של חברי הנהלת עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוזיקה, עליזה ופרופ' אריאל יפו, אשר הוסב לערב אחד ל"אולם קונצרטים".

טובה וסמי סגול, עליזה יפו, חגיגת סיום תחרות רובינשטיין לפסנתר ה-13 / צילום: קביליו
 טובה וסמי סגול, עליזה יפו, חגיגת סיום תחרות רובינשטיין לפסנתר ה-13 / צילום: קביליו

טובה וסמי סגול עם עליזה יפו

בין המשתתפים באירוע היו: עו"ד גד נשיץ, ורעייתו נחמה, פרופ' אריה ורדי, שרה ופרופ' מיכאל סלע, שקיבלו את "אות יקירי התחרות", רעיה יגלום, שתרמה את הפרס הראשון, אלי ודליה הורביץ, טובה וסמי סגול, עו"ד צבי מיתר, נאווה ברק ושלום זינגר, גגד זאבי, ליאון ושולה רקנאטי, שרה וגרשון זלקינד, ג'קי ואילנה אלאלוף ונוספים.

הסערה בגשר

ביום חמישי בערב, עו"ד אלי זהר, יו"ר הנהלת תיאטרון גשר, ולנה קריינדלין, מנכ"לית התיאטרון, קיבלו את פניהם של מאות המוזמנים שהגיעו לאירוע הפתיחה של פסטיבל "מסיכת הזהב", הנחשב לאוסקר של התיאטרון ברוסיה, והמתארח לראשונה בישראל. הבאים זכו לצפות במשך כ-3 שעות בהצגה "הסערה" שהועלתה בשפה הרוסית עם כתוביות בעברית.

אלי זהר, יו
 אלי זהר, יו

אלי זהר

כיבדו את האירוע: ראשי הפסטיבל הרוסי ומנהליו שהגיעו עם שגריר רוסיה בישראל, פטר סטגני, חיים טופול, בוריס קרסני ונוספים.

הנשיא מאוהב

ביום חמישי בערב, יגאל ועליזה גורן השיאו את בתם, בימאית הסרטים טל, לבחיר ליבה, איש ההיי-טק תומר אפק. לבקשת הזוג הצעיר האירוע התקיים במתכונת מצומצמת וכלל משפחה וחברים קרובים בלבד.

טל גורן, שמעון פרס, תומר אפק, חתונת טל גורן ותומר אפק / צילום: אביב חופי
 טל גורן, שמעון פרס, תומר אפק, חתונת טל גורן ותומר אפק / צילום: אביב חופי

טל גורן, שמעון פרס ותומר אפק

את הזוג השיא הרב לאו בבית-הכנסת "היכל משה". הערב המשיך במסיבה ב"מנדיס" שעל גדות הירקון. נשיא המדינה, שמעון פרס, חבר קרוב של המשפחה, הגיע וסיפר לנוכחים על אהבתו הגדולה לכלה.

דני רוטשילד, עליזה גורן, חתונת טל גורן ותומר אפק / צילום: אביב חופי
 דני רוטשילד, עליזה גורן, חתונת טל גורן ותומר אפק / צילום: אביב חופי

דני רוטשילד ועליזה גורן

החברים לא שכחו והרימו כוסית גם לחיי בן-זוגה של אם הכלה, דני רוטשילד, שחגג יום הולדת 65 באותו הערב. ברכו: ארז ודורית מלצר, אפרת דובדבני, מיכל ויצחק (בוז'י) הרצוג, פנינה שנהב, נחמה רונן, אורי ויעל שנער, רמי ברכה, עמרי שרון, יעקב ואסנת פרי, גיא אלון אליאב ועוד.

שטרית רומנטי

במוצאי חג השבועות, חצר ביתם של מאיר ורותי שטרית ביבנה לבשה חג, ואיכלסה עשרות חברים שהגיעו לחגיגה לבנה. כל אורחת זכתה לקבל בכניסה זר פרחים, וכך, כשראשי הנשים עטורי זרים, החל בחצר מופע שירי ארץ ישראל. מי שהפגין כישורי שירה מרשימים היה בעל הבית, שהקדיש לרעייתו את השיר "אלף נשיקות". מזנון מלא במאכלי חג, ובר עשיר פינקו את הנוכחים. לבשו לבן והגיעו: זאב ונעמי וורמברנד, ד"ר אשר אלחיאני, ג'ודי וסילבן שלום, שאול מופז, עמיר ואחלמה פרץ, דני ודליה איציק, פנינה ומשה אדרי, דוד ואורית אפרתי, שרה אללוף, אילן וורד גרינבוים, צביקה גיור, כרמלה מנשה, אמנון דיק, דרורית ורטהיים, רפי ועפרה אלול, נאוה ברק ושלום זינגר, עמוס שפירא, עודד גרא ונוספים.

בן-בסט קונסול

דוד בן-בסט, מנכ"ל ובעלי תחנות הרדיו רדיוס FM100, רדיו לב המדינה, ופירוויה רדיו, הוא גם קונסול כבוד של סיירה לאון בישראל, החל משבוע שעבר.

ישראל כץ, דוד בן בסט, אביגדור ליברמן, בן בסט קונסול כבוד של סיירה לאון בישראל / צילום: איציק בירן
 ישראל כץ, דוד בן בסט, אביגדור ליברמן, בן בסט קונסול כבוד של סיירה לאון בישראל / צילום: איציק בירן

ישראל כץ, דוד בן-בסט ואביגדור ליברמן

את המינוי העניק לבן-בסט שר החוץ אביגדור ליברמן בטקס שנערך במשרד החוץ. עוד נכחו: השר ישראל כץ, אופיר אקוניס, יו"ר ועדת הכנסת יריב לוין, ראש הטקס במשרד החוץ טליה לדור ונוספים.

הסטטוסים שלהם:

Judy Shalom Nir Mozes מקווה שהזוג לא יכעס, אבל לעזוב את הילדים לסופ"ש ולשלם 1,000 שקל מרצונה החופשי? נשבעת שהתנהגה יפה או לפחות ניסתה. את החופשה שלה בצפת היא תעשה עם כל הילדים.

רון חולדאי מזכיר לכולם שפרופסור מוטי עומר, מנכ"ל מוזיאון תל-אביב לאמנות, היה ידען גדול, וקידם את האמנות הישראלית בת-זמננו. הוא יחסר לעולם האמנות הישראלי ויחסר לו כחבר.