סקר TIM: זינוק של 25% בחשיפה לאתר "גלובס" במאי

האתרים הזרים המשיכו לשמור על מעמדם בחודש מאי - פייסבוק עם 72.2% ויו-טיוב עם 67.5% ■ עפ"י גוגל טרנדס לחודש אפריל, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים

האתרים הזרים המשיכו לשמור על מעמדם בחודש מאי האחרון לפי נתוני סקר TIM, כשהאתרים הישראלים התחזקו לאחר שרשמו ירידה באפריל, שנבעה מתקופת החגים. אתר גוגל המשיך לשמור על מעמדו עם שיפור קל של 3%, שהביא אותו לשיעור חשיפה של 92% - זהה כמעט לזה שהחזיק האתר בנובמבר 2010. רשת פייסבוק (72.2%) ואתר יו-טיוב (67.5%) שמרו פחות או יותר על שיעור חשיפה זהה לזה שהחזיקו בחודש אפריל.

אתר וואלה עלה במאי ב-3.3% לשיעור חשיפה של 65.9% (מקום 4), כשבעורפו ממשיך לנשוף אתר ynet שרשם עלייה של 7.5% והגיע לשיעור חשיפה של 63.1% (מקום 5) - הגבוה ביותר שלו מאז נובמבר 2010. נענע10 עלה למקום השמיני עם זינוק של 8% ושיעור חשיפה של 28.1%. אתר זאפ רשם ירידה של כ-12% לשיעור חשיפה של 25.4%. תפוז עלה בכ-14% לשיעור חשיפה של 22.1%, בעוד אתר msn ממשיך לצנוח ורשם ירידה של 12% לשיעור חשיפה של 11.7% - הנמוך ביותר בחצי השנה האחרונה.

בזירה הכלכלית אתר "גלובס" ממשיך להתחזק ורשם עלייה של 25% והגיע במאי לשיעור חשיפה של 16%. זאת, בהשוואה לחשיפה של 15% לאתר דה מרקר ו-16.4% לאתר כלכליסט. גם בגלישה ממקומות העבודה אתר "גלובס" ממשיך להתחזק ועלה ב-10% לשיעור חשיפה של 16.6% בהשוואה לדה מרקר שרשם ירידה של כ-15% לשיעור חשיפה של 12.1. אתר כלכליסט רשם שיעור חשיפה של 17.8%.

על-פי כלי המדידה של ענקית החיפוש גוגל - גוגל טרנדס - לחודש אפריל, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים, עם 100-140 אלף גולשים שונים ביום מישראל. אחרי "גלובס" מדורג אתר "דה מרקר", עם 90-110 אלף גולשים שונים ביום (כולל דה מרקר קפה). אחריהם נמצאים האתרים "כלכליסט", שמושך אליו כ-75 אלף מבקרים שונים ביום, ו"ביזפורטל", עם כ-55 אלף גולשים שונים ביום.

בגזרת אתרי הספורט, אתר one ממשיך לשמור על מעמדו עם שיעור חשיפה של 14.5% לעומת אתר ספורט5 שנחלש מעט והגיע לשיעור חשיפה של 14.1%.

סקר TIM בחן גם עד כמה תחום האפליקציות הסלולריות פופולרי בישראל. על-פי נתוני הסקר, כרבע מהגולשים הורידו לפחות אפליקציה אחת במהלך שלושת החודשים האחרונים - עלייה של 8% לעומת השיעור בספטמבר 2010. עוד עולה כי כ-25% מגולשים אלה הורידו אפליקציה אחת לפחות בתשלום. עיקר מורידי האפליקציות הם צעירים - 33% מגילאי 13-29 הורידו אפליקציה ב-3 החודשים האחרונים.

סקר האינטרנט של TNS טלסקר הוא ה-64 במספר, והוא נערך בקרב כ-800 משתמשי אינטרנט, בגילאי 13 ומעלה, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.