ברקע ההפגנות והדרמה בנוגע לחקיקה המשפטית, בדקנו אילו מילות החיפוש הכי פופולריות בגוגל, ומה חושב הציבור על חסימת כבישים ועל ביטול ההמראות בנתב"ג • להלן התוצאות מנתוני גוגל ובאזילה
לפי נתונים של Google Trends, מאז חודש מרץ, בו החלה מדיניות הסגר בישראל, חלה עלייה חדה במספר החיפושים בגוגל אחר הצירוף "דמי אבטלה" בישראל • החל מחודש אפריל חלה ירידה בחיפושים אחר "דמי אבטלה", והחיפוש אחר משרות חדשות עלה בתקופה זו
עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים
אתר החתונות של קבוצת וואלה עקף את האתר הוותיק "מתחתנים" ■ בדצמבר גלשו ל"וואלה מזל טוב" 105 אלף גולשים, לעומת 78 אלף גולשים לאתר "מתחתנים"
נתוני החודש החולף בגזרת האתרים הכלכליים: אתר "גלובס" מוביל בפער גדול, "דה מרקר" במקום השני, "כלכליסט" ו"ביזפורטל" מפגרים מאחור
גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל בזירה הכלכלית ■ סקר TIM: "גלובס" הוא אחד מעשרת האתרים הפופולריים ביותר בגלישה מהסלולרי
עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית
תוכניות הריאליטי הקפיצו הטראפיק של וואלה ומאקו ■ אתר ynet המשיך לנשוף בעורפו של וואלה ורשם טראפיק של כ-850 אלף גולשים שונים ביום
תחקירי הקוטג' ויוקר המחייה הביאו את האתר לשיא באמצע החודש שעבר ■ סקר TIM: פייסבוק ממשיך את הירידה ונחלש ב-5%
וואלה ממשיך לשמור על המומנטום מאז עקף במארס את ynet, אך התחרות ביניהם צמודה מאוד
האתרים הזרים המשיכו לשמור על מעמדם בחודש מאי - פייסבוק עם 72.2% ויו-טיוב עם 67.5% ■ עפ"י גוגל טרנדס לחודש אפריל, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים
שוב פערים גדולים בין גוגל טרנדס לסקר TIM באפריל ■ לפי סקר TIM, בתקופת החגים נחלשו רוב האתרים הישראלים, ואילו האתרים הבינלאומיים - גוגל, פייסבוק ויו-טיוב - התחזקו
מהפך בצמרת האתרים הישראליים: בחודש מארס עקף פורטל וואלה לראשונה את ynet ■ מערכת המדידה החדשה החלה לקבל מידע מהאתרים - ותחל לפעול רשמית בחודשים הקרובים
לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש
לפי נתוני פברואר 2011, שפורסמו היום בכלי המדידה לאתרי אינטרנט של גוגל, פייסבוק בודד בצמרת הדירוג הישראלית כ-1.5 מיליון גולשים ביום, לפני ynet (מיליון) ו-וואלה (800-900 אלף)
באזילה (Buzzilla)גוגלהפגנותחיפוש באינטרנטיואב גלנטמערכת המשפטשביתה