דיוויד דוכובני מזניק את הוט לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות

הפרסומת לחברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מתברגת כבר בשבוע הראשון שלה באוויר בראש מדד הפרסומות הזכורות. עם זאת, שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.7%.

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מדורגת בראש מדד הפרסומות האהובות. הפרסומת מציגה שיעורי אהדה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 25.2%.

בגיאוקרטוגרפיה מציינים כי 3 מתוך הפרסומות המובילות (של הוט, בנק הפועלים ופרסיל ג'ל) משחקות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, תוך כדי השפלתו והצגתו ככסיל. העובדה המעניינת היא שכל שלושת ה"ננזפים" בפרסומות הן נשים, דבר המעלה תהייה בהתייחס למקריות הבחירה במין ה"ננזף", כאשר נשאלת שאלה האם המפרסם הישראלי יעז להציג בחזית הפרסומת גבר, אשר "יינזף" על-ידי האישה.

הנשים מסתבר לא נשארו אדישות למסרים המועברים על-ידי הפרסומות, כאשר רמת האהדה של הנשים לכל 3 הפרסומת (כולל זו של פרסיל ג'ל הפונה בעיקר לנשים) היא נמוכה יותר מזו של גברים.

מזגני טורנדו - המושקעת ביותר

הפרסומת למזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע הינו נמוך במיוחד יחסית לממוצע השנתי, ועומד על 192 פרסומות.

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים הינו נמוך יחסית, ועומד השבוע על כ-29 מיליון דולר.

הקסם של דיוויד
 הקסם של דיוויד