מקאן-אריקסון, המטפל בהונדה, רכש מדיה לקמפיין פולקסווגן

זאת כנראה כחלק מעסקת ברטר שעשה מקאן עם צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים ■ המדיה עבור צ'מפיון מוטורוס נרכשת בדרך-כלל ע"י מדיה קום של אדלר-חומסקי

קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון, המטפלת בתקציב הפרסום של קבוצת האחים מאיר (הונדה), רכשה מדיה עבור קמפיין של המתחרים בצ'מפיון מוטורס - כך נודע ל"גלובס".

שלא לייחוס אומרים מקורבים לקבוצה כי הקמפיין נרכש כחלק מעסקת ברטר שעשתה מקאן-אריקסון עם חברת צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים.

הקמפיין שעבורו רכשה קבוצת מקאן מדיה היה קמפיין מכירתי לקידום דגמים שונים של המותג פולקסווגן במסגרת "חודש ההזדמנויות". הקמפיין התייחס למותגים גולף, טיגואן ופולו - כולם כאמור מבית פולקסווגן.

מי שאמון על רכישת המדיה עבור קבוצת צ'מפיון מוטורס היא חברת המדיה מדיה קום שבבעלות קבוצת אדלר-חומסקי. הקבוצה מטפלת גם בתקציבי הקריאייטיב של המותגים השונים של צ'מפיון ביניהם סיאט ואאודי.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בתקופה האחרונה בוחנת צ'מפיון אפשרות להוסיף עוד משרד למערך הפרסום שלה, והיא נפגשה לצורך כך עם משרדים שונים - בעיקר קטנים.

כאמור, מקאן-אריקסון מטפל בתקציב הונדה של האחים מאיר. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הונדה מתחילת 2011 עמד על 6.9 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 עמד היקף ההשקעה במותג על כ-8.4 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמעט 3 מיליון דולר במחירים ריאליים.

במשרדי הפרסום מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי סירבו להתייחס לידיעה. גם בצ'מפיון מוטורס העדיפו שלא להגיב.