בזק משדרגת את b144: משיקה מנוע חיפוש גם בפייסבוק

מנוע החיפוש המשודרג בגירסת הפייסבוק מאפשר לקבל נתונים רלבנטיים יותר עפ"י מידע שמבוסס על פרופיל הגולשים ברשת - כמו מיקום גיאוגרפי או עסקים בתחומי העניין שלהם

בזק משיקה היום (ג') גירסת פייסבוק למנוע חיפוש העסקים שלה, b144. מנוע החיפוש המשודרג בגירסת הפייסבוק מאפשר לקבל נתונים רלבנטיים יותר, על-פי מידע שמבוסס על פרופיל הגולשים בפייסבוק, כמו מיקום גיאוגרפי או עסקים הנמצאים בתחומי העניין של המשתמשים.

בזק הוסיפה למנוע החיפוש פיצ'רים חברתיים נוספים, שיאפשרו לגולשים לחפש עמודי פייסבוק של עסקים שונים ברשת. באופן זה ניתן יהיה לחפש עסקים גם על-פי תחומים ולא כפי שהיה ניתן היום - רק על-ידי הקלדת שם העסק במנוע החיפוש של פייסבוק.

במסגרת זו החלה בזק במיפוי של כלל העסקים שמופיעים במאגר של 144 ושנמצאים בפייסבוק. החברה מתכוונת לעצב עמודי פייסבוק לעסקים שעדיין לא פעילים ברשת החברתית ומעוניינים בכך.

אפשרות נוספת שתהיה זמינה דרך אפליקציית הפייסבוק של b144 היא לראות אילו עסקים זוכים להכי הרבה לייקים, כולל זהות הפרופיל בפייסבוק שעשה את הלייק האחרון, כמו גם היכולת לצפות בחיפושים האחרונים שנעשו אחרי עסקים דרך פייסבוק.

בזק השקיעה במהלך 3 מיליון שקל, והיא צפויה לצאת בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובאינטרנט שיימשך כשבועיים וילווה את המהלך.

לדברי רן גוראון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של בזק, "בשנתיים האחרונות חלו שינויים דרמטיים באופן שבו הגולשים צורכים תוכן באינטרנט. מסקרים שערכנו עולה כי צרכנים רבים מחפשים מידע לגבי עסקים ברשת, אך מרביתם מדווחים כי המלצת חברים היא הגורם המשפיע ביותר על בחירת עסק מקומי. כלומר, הצרכן מעדיף לקבל מידע מאנשים שהוא סומך עליהם".