"גל"צ סייעה לאויב בשעת מלחמה; הם כמו בשאר אסד"

(עדכון) - גלי צה"ל התלוננה במשטרה על "הסתה" נגדה עקב הקמפיין שהשיק נגדה ארגון "ישראל שלי" ■ גם "ישראל שלי" הגישה תלונה במשטרה נגד גלי צה"ל

גלי צה"ל התלוננה במשטרה על "הסתה" כנגדה. זאת לאור הקלטת בכירים ברשות הפלסטינית על ידי ארגון "ישראל שלי" ושליחת הודעותיהם למאות עיתונאים, פוליטיקאים ומוליכי דעת קהל. בגל"צ אומרים כי מדובר ב-"התחזות" על מנת להשיג מידע.

לפי התלונה, גורם זר עשה שימוש בשמה של גל"צ ובזהות העיתונאים ללא רשות, אישור ובניגוד לחוק. על פי התלונה, אלמונים טלפנו לרנטיסי ואמרו לי כי הם אנשי גלי צה"ל. לטענתו, נתבקש להגיד מספר משפטים על חופש הביטוי בתחנה וחופש הביטוי בכלל וכך עשה. ההודעה המוקלטת והודעת המסרון שנשלחה בשמו, לא היו מטעמו או בידיעתו.

למחרת, התפרסמה הודעה כמעט זהה בתוכנה לכאורה מפיו של אשרף עג'רמי, בכיר בפת"ח. בגל"צ אומרים, כי "ישנה הסתה בזדון נגד גלי צה"ל תוך שימוש בשם התחנה ובזהות עובדיה, שהינם עובדי ציבור או חיילים בצה"ל, בניגוד מפורש ובוטה לחוק, בכוונה להשיג מידע שכל מטרתו פגיעה בתחנה. בעניין זה גם חשיבות ציבורית גדולה נוכח העובדה כי מדובר בגוף שידור ציבורי ממלכתי צבאי שכל ניסיון הסתה נגדו והתחזות לאנשיו עלולה לפגוע בפעילותו פגיעה קשה".

ב"ישראל שלי" לא נשארו חייבים והגישו גם כן תלונה למשטרה נגד גל"צ. בהודעה שהוציאה היום התנועה נכתב: "תחנת גלי צה"ל סייעה לאויב בשעת מלחמה; בעוד מאות לוחמים וקצינים במילואים מפיצים ברשת עצומה נגד גלי צה"ל ואמנים ישראלים מתלוננים נגד החרמתם ע"י התחנה, זוכה גלי צה"ל לתמיכתם של מי שהועלו שוב ושוב לשידור בזמן המלחמה - פעילי טרור וערבים המתנגדים לקיום המדינה.

"גלי צה"ל, בהתנהלותה השרירותית, האטומה והאליטיסטית, בסגנון בשאר אל-אסד, מפנה עורף למחאה הציבורית האדירה נגד חוסר האיזון השורר בתוכה".