גרנט: "רומן אברמוביץ' פרפקציוניסט, קל לעבוד איתו"

המאמן הישראלי מחמיא למעסיקו לשעבר בצ'לסי: "הוא לא מתערב בענייני הקבוצה" ■ על המנג'ר החדש של הכחולים, וילאש-בואש: "הוא צעיר, אבל יש לו שנים של ניסיון בכדורגל"

עדיין לא ברור איפה, אם בכלל, יעבוד אברם גרנט בעונה הבאה. אבל בינתיים, מנצל המנג'ר הישראלי את הזמן כדי להחמיא למעסיקו לשעבר בצ'לסי, רומן אברמוביץ'.

"מאד קל לעבוד תחתיו", אמר גרנט על האוליגרך לרדיו talksport הבריטי. "קראתי אנשים בעיתונים שאומרים שהוא מתערב בענייני הקבוצה, אבל זה לא נכון. רומן נותן לך את כל מה שאתה רוצה, ולפעמים אתה אפילו מפחד להגיד לידו משהו, כי אתה יודע שיום למחרת אתה תקבל את זה".

גרנט הוסיף כי "אברמוביץ' הוא פרפקציוניסט. הוא יתן לך את כל הכלים כדי להשיג את הטוב ביותר, ולכן הוא גם מצפה לתוצאות בהתאם, אבל קל לעבוד איתו".

ריי ווילקינס, לשעבר עוזר המאמן בצ'לסי, טען לאחרונה כי המנג'ר החדש שמינה אברמוביץ', אנדרה וילאש-בואש הפורטוגלי, שהפך בגיל 33 למאמן הצעיר ביותר בפרמיירליג, יתקשה להתמודד עם האתגר שבהשתלטות על חדר ההלבשה של המועדון וכמה מהשחקנים בעלי ההשפעה שם. אבל גרנט לא מסכים עם הקביעה הזאת: "אנדרה אמנם צעיר, אבל הוא מעורב בכדורגל כבר שנים ארוכות".

"צריך לזכור שגם כשז'וזה מוריניו חתם בצ'לסי, לא היה לו ניסיון גדול יותר מדי", סיכם גרנט. "הוא הגיע אחרי שנתיים של אימון בפורטו. גם פפ גווארדיולה קיבל את משרת המאמן בברצלונה, כשכל הניסיון שלו הסתכם באימון של ברצלונה ב'".