Ybrant רוכשת אחזקות מיעוט בחברת המדיה ווב 3.0

חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים

חברת האינטרנט ההודית Ybrant דיגיטל רוכשת אחזקות מיעוט בחברת המדיה הישראלית ווב 3.0 של היזמים שחף בר-גפן ופז דרור. מזכר הבנות בין הצדדים כבר נחתם, אך פרטי העסקה, כמו גם היקפה, לא פורסמו.

יו"ר ומנכ"ל Ybrant, סורש רדי, מסר כי העסקה צפויה להיסגר תוך חודשיים, אך לא נקב בשיעור האחוזים שתרכוש החברה.

בר-גפן אישר ל"גלובס" את הפרטים בנוגע לעסקה והוסיף כי "היא תשרת את שני הצדדים ותעזור ל-Ybrant לנצל את היכולות שלנו בשוק הגלובלי".

חברת ווב 3.0 הוקמה כבר ב-2006, אך עד לאחרונה פעלה בעיקר מתחת לרדאר. החברה משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים כמו ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, הומלס, אתר הפורומים FXP, סלונה ומומו הפרה. כמו כן, משווקת ווב 3.0 בישראל את שטחי המדיה של פורטל יאהו.

החברה מפעילה מספר חברות-בנות: פארטו, רשת פרסום מבוסס תוצאות; Web3Dots, המתמקדת בבניית אתרי תוכן; ו-Postivie Mobile, משרד פרסום המתמחה בשיווק סלולרי.

אין זו ההשקעה הראשונה של Ybrant בישראל: באפריל השנה היא רכשה את הסטארט-אפ PicApp, הפועל בתחום התמונות הדיגיטליות ברשת, בכ-10 מיליון דולר; וב-2007 היא רכשה בכ-15 מיליון דולר את רשת הפרסום הישראלית אורידיאן, הפועלת בגזרה דומה לזו של ווב 3.0 אך מתמקדת בשווקים הבינלאומיים. אורידיאן מנהלת עבור Ybrant את הסניף הישראלי, שאחראי על רשתות פרסום באמריקה, אירופה ואוסטרליה.