גורה, 35, רשם בשנה שעברה שלושה אקזיטים, ביניהם מכירת חברת PicApp שנמכרה ל-Ybrant תמורת 10 מיליון דולר ■ גורה: "אני שמח להצטרף כשותף לפיטנגו ומצפה לעבוד עם וללמוד מאחד הצוותים המנוסים ביותר בתעשייה"
שותפים רשמיים שנבחרים ע"י פייסבוק יכולים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות של קמפיינים ואפשרויות נוספות בתחום הפרסום הדיגיטלי
חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים
רכשה את רשת הפרסום המקוון המובילה באוסטרליה Max Interactive, שתהיה כפופה לסניף הישראלי של Ybrant ■ רכשה בעבר את החברה הישראלית אורידיאן תמורת כ-20 מיליון דולר