הבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הפרסומת הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: על רקע משבר הקוטג', תנובה היא יצרנית החלב היחידה שמעלה השבוע קמפיין

הפרסומת לבנק הבינלאומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של אסי כהן, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, שעומד על 12.0%.

בפרמטר האהדה מצליחה הפרסומת מעט פחות ומציגה שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 24.0%. הפרסומת זוכה לרמת אהדה גבוהה ביותר בקרב קהל היעד העיקרי של הבנק - צעירים אקדמאים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה.

הפרסומת היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.8 מיליון דולר.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הפרסומת מבליטה בצורה מוצלחת את המוצר המשווק על-ידי הבנק, חשבון הסטארט-אפ, וזאת במטרה להתגבר על העובדה שהציבור מתקשה בדרך-כלל לזכור את המוצרים הבנקאיים המשווקים, ומתמקד בעיקר בעלילת הפרסומת.

מבין כל יצרניות החלב, תנובה היא הראשונה שמעזה להעלות קמפיין למוצר חלבי אחרי סערת הקוטג'.

תנובה נמנעת בשלב זה מלהעלות קמפיין בעל מסר של ישראליות ובית ישראלי כמו שהעלתה בעבר, כנראה בשל החשש שהדבר יעורר תגובות ציניות בקרב הציבור. במקום זאת עולה לאוויר הפרסומת ליופלה שטוזים, שמעבירה לציבור את המסר של כיף, קלילות והנאה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 266 (בהשוואה ל-279 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד לעומת לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-39 מיליון דולר (לעומת כ-41 מיליון דולר בשבוע שעבר).

חוגגים את הניצחון עם קפרינה
 חוגגים את הניצחון עם קפרינה