גלובס מציג: זירת מידע לסמנכ"לי כספים CFO Insight

"גלובס" חבר לחברת הונדה לפורום CFO בהקמת זירת סמנכ"לי הכספים הייעודית ■ במאה ה-21, אין עוד תפקיד פורץ שגרה וחדשני כמו מנהל הכספים של התאגיד ■ האיש שפעם היה אמון אך ורק על מספרים ושורות, כבר מזמן אחראי על הרבה יותר מדיווח ומעקב

"גלובס" משיק זירת מידע ותוכן המיועדת לסמנכ"לי כספים - CFO Insight, תובנות לניהול יעיל וחכם. "גלובס" חבר לחברת הונדה לפורום CFO בהקמת זירת סמנכ"לי הכספים הייעודית.

דומה שבמאה ה-21, אין עוד תפקיד פורץ שגרה וחדשני כמו מנהל הכספים של התאגיד. האיש שפעם היה אמון אך ורק על מספרים ושורות, כבר מזמן אחראי על הרבה יותר מדיווח ומעקב.

החקיקה החדשנית והשווקים התחרותיים שמים את סמנכ"לי הכספים במוקד מערכת קבלת ההחלטות האסטרטגית. הם אלה שרואים את הצרכים השונים של כל חטיבות הארגון - ייצור ותפעול, סחר, שיווק ומכירות - ומצליחים לאזן ביניהם, תוך ליווי כל אחת מהחטיבות ותמיכה במהלכים המרכזיים שלה.

סמנכ"לי הכספים הם גם הבודדים שיודעים להעריך איך תיראה החברה מחר: באיזה מוצרים היא תתמקד, מה יהיו הכנסותיה ואיך ייראה תזרים המזומנים. לא פלא לפיכך, שכאשר מנכ"ל תאגיד לוקח החלטה אסטרטגית, הוא רוצה את ה-CFO שלו לידו.

זירת CFO Insight מיועדת לפיכך לתת מענה לאנשי המקצוע העסוקים הללו, שזקוקים למידע העדכני ביותר והגולמי ביותר, כדי להמשיך ולקבל החלטות לטובת הארגונים. הזירה תכלול מידע טקסטואלי וויזואלי, וכלים שונים לסיוע בקבלת החלטות.

רכיב נוסף בזירת CFO Insight הוא הכלכלה הירוקה בכלל, והמכונית הירוקה בפרט. הזירה תכלול מידע שתסייע לכם לחסוך אנרגיה ומשאבים ארגוניים, ובד בבד לדאוג לעתיד כדור הארץ והדורות הבאים.

נשמח לראות אתכם, גולשי הזירה, מגיבים, משתפים, מצייצים ומבקרים, כדי להמשיך לספק לכם את התוכן הטוב ביותר והעדכני ביותר במשק הישראלי.

■ לזירת ה-CFO