צפו: "מדהים, אנחנו יכולים לשנות את סל המזון"

גלובס tv ביום חמישי בערב יצאו יוזמי מאבק המחירים יחד עם פעילים נוספים ל-20 לסופרמרקטים ברחבי הארץ וקיימו פעילות הסברה תחת הכותרת: "מהפכת הקוטג' - זה בידיים שלנו"

חודש אחרי תחילת חרם הקוטג' יוזמי המאבק יכולים לחייך. יותר מ-150 אלף איש הצטרפו לקבוצת המחאה שלהם בפייסבוק, התקשורת לא מפסיקה לרדוף אחריהם והצרכן הישראלי מצביע ברגליים.

ביום חמישי בערב יצאו יוזמי המאבק ביחד עם פעילים נוספים ל-20 לסופרמרקטים ברחבי הארץ וקיימו פעילות הסברה תחת הכותרת - "מהפכת הקוטג' - זה בידיים שלנו".

אחרי שכמעט והכריעו את תנובה, שטראוס וטרה, יוזמי המאבק, עד לא מזמן אנשים אנונימיים, הפכו ליחצנים מקצועיים. הם הצליחו לקבץ סביבם את כל כלי התקשורת הגדולים ונדמה שהדבר היחיד שמבדיל בינם לבין יועצי תקשורת משופשפים הוא תשוקה כנה והזדהות אמיתית עם מטרות המאבק.

"פשוט מדהים, היינו היום ברחובות, קיבלנו טלפון מראש העין. אנחנו יכולים לשנות את כל סל המזון. במקום לשלם 1200 שקל אנחנו הולכים לשלם 700-800 שקל. להוריד את המחירים זה אפשרי", אומר איציק אלרוב - מיוזמי חרם הקוטג'.

דודי מחפוד, גם הוא מיוזמי חרם הקוטג' וממנהיגי המאבק, אומר: "זה חשוב שכולם ירתמו ויתרמו. שיבינו אחת ולתמיד שהמאבק הזה לא יכול להפסיק, זה כדור שלג ענק.. רואים צרכנים מתאחדים, איפה היה דבר כזה?"

לאן המאבק הזה יוביל, עדיין מוקדם לומר. האם יוזמי החרם יצליחו לגרום למהפכה חברתית שתסחוף אחריה את הציבור הרחב, או שמה האדישות של הצרכן הישראלי תנצח. את זה רק הזמן יגיד.