אבי גבאי מציג: סוציאל-דמוקרטיה בלי העלאות מסים
איציק אלרוב, ממייסדי תנועת הצרכנים: "רכישת תנובה ע"י אייפקס הובילה לעליית מחירים מהירה ושערורייתית שכיסתה את מחיר הרכישה; כך גם מכירת מגה לרוכש אחד תוביל בהכרח לעליית מחירים"
האם המעבר של אלרוב מטוקבקיסט ליועץ במשרד הכלכלה יוכיח את עצמו?
אלרוב היה מיוזמי מחאת הקוטג' בקיץ 2011 שהתפתחה למחאה החברתית, ותקף בין היתר את הרשתות הגדולות ואת יצרניות המזון על מחירי המזון הגבוהים, כמו גם את המדיניות הכלכלית של ממשלת נתניהו
בדיונים על חוק המזון שנכנס אתמול לתוקף השתתפו, בין היתר, עו"ד אהוד פלג, מנכ"ל המועצה לצרכנות; איציק אלרוב, יוזם חרם הקוטג'; אייל עופר, מייסד "ישראל יקרה לנו", ומיקי לפיד, יו"ר קבוצת צרכנות נבונה ■ האם הם מרוצים מהתוצאה?
יוזם מחאת המילקי ימצא את עצמו עם דפני מהאוהל ואיציק מהקוטג'
האופוריה נשכחה, כוחו של ההמון הודחק, נשאר רק הטעם המר של הסוף ■ דרור פויר חזר לקולות הבולטים של המחאה החברתית בקיץ 2011, בניסיון לברר אם הגל הנוכחי הוא תחילתו של צונאמי או בעיקר קצף של מילקי
איציק אלרוב, מייסד תנועת "הצרכנים": "על מנת להוריד את מחיר מוצרי החלב, על משרדי החקלאות והאוצר לפתוח את שוק ייצור החלב לתחרות" ■ דובר "ישראל יקרה לנו", אייל עופר: "מדובר בסגירת הדלת לאחר שהסוסים ברחו מהאורווה"
שערוריית הטבות המס: מדינה שלמה שוכבת על הרצפה, ו-1% דורכים עליה
איציק אלרוב: "כמה אטימות ואכזריות קיימת בדרישה ממיליוני אזרחים מן השורה להסכים להעלאות המע"מ והמסים, שנועדו בעיקר כדי לממן את המשך חגיגת הטבות המס שמקבלים התאגידים הגדולים? זהו אות קין על התנהלות המדינה"
כך אמר היום איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית בתגובה למסיבת העיתונאים שמקיים מרכז השלטון המקומי, לתמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר
איציק אלרוב: "נראה כי תאגידי המזון המונופוליסטיים שוב מנצלים בציניות רבה את כוחם הרב ומייקרים את המחירים ללא הצדקה"
איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית, על העלאת מחיר הקוטג' של תנובה: "יש להורות על פירוקה המיידי של תנובה למספר חברות קטנות שיתחרו זו בזו" ■ תנועת ישראל יקרה לנו: "הפיקוח הממשלתי כלל אינו יעיל במניעת התייקרויות"
אלרוב, מיוזמי חרם הקוטג': "לפעול ליציבות המחירים ולצמצום הפערים החברתיים הם חלק מהמטרות של בנק ישראל אך בזה המשיח מאמריקה כשל ובגדול"
(עדכון) - "ישראל יקרה לנו": "להחריף את שביתת הקונים" ■ אלרוב: "חברות המזון פתחו במתקפה משולבת על הצרכנים" ■ "להוריד מסל הצריכה 10% כדי להעביר מסר ברור - עד כאן" ■ פרשנות: הכדור במגרש של הצרכנים
איציק שמוליגיא קצוביץ'המחאה החברתיתועידת ישראל לעסקים 2011יוקר המחיהמחאת האוהליםמחאת המחיריםסתיו שפיר