ציטרין ומנירב הסירו את תביעות לשון הרע ההדדיות שהגישו

זאת בעקבות הסכם גישור ■ הרקע לתביעות היה הבחירות ללשכת רואי החשבון בשנת 2009

רו"ח עופר מנירב, לשעבר נשיא לשכת רואי החשבון, ויועץ התקשורת בן-ציון ציטרין, הגיעו לאחרונה להסכם גישור בבית המשפט השלום בהרצליה, לפיו יסירו השניים את התביעות ההדדיות שהגישו בגין לשון הרע.

ציטרין, שהיה יועצו של יגאל גוזמן ז"ל, הנשיא לשעבר של הלשכה, בבחירות לנשיאות הלשכה ב-2009, הגיש לפני מספר חודשים שתי תביעות לשון הרע נגד מנירב, שהתמודד כמועמד מול גוזמן.

ציטרין טען כי מנירב שלח אליו מכתב על גבי נייר מכתבים רשמי של הלשכה, במסגרתו האשים אותו כי הוא מבקש לגבות שכר בעבור ייעוץ שנתן ללשכה במאי 2010, למרות שלא עבד עבורה בתקופה הזו.

לטענת ציטרין, מדובר שהוצאת דיבה נגדו, מכיוון שהוא המשיך להעניק שירותים ללשכה גם באותה תקופה. עוד טען כי מנירב הפך את הלשכה ל"מעין חצר ביזנטית" פרטית לקידום ענייניו האישיים. ציטרין המשיך וטען כי מנירב שלח מכתב נוסף לאלמנתו של גוזמן בו האשים אותו בפטירתו של גוזמן בטרם עת.

בתגובה הגיש מנירב שתי תביעות לשון הרע נגד ציטרין.

כאמור, במסגרת הליך גישור הגיעו השניים להסכמה לבטל את התביעות שהגישו אחד כנגד השני.

מנירב מסר ל"גלובס" כי התביעה שהגיש נגד משרד ארד תקשורת, ציטרין ומשרד רו"ח זיו-האפט בראשו עמד גוזמן, לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה, בטענה כי עמדו מאחורי מיילים מכפישים שנשלחו נגדו בזמן קמפיין הבחירות ללשכה, תמשיך להתנהל כסדרה.

את לשכת רואי החשבון, שהייתה גם היא צד לתביעות שהגיש ציטרין, ייצג עו"ד יורם מושקט. את ציטרין ייצג עו"ד חיים שטנגר, ואת מנירב ייצג עו"ד סביר רבין.