פישמן השלים רכישת קרקע במנהטן לבניית מגדל מגורים

מבני תעשיה ודרבן השקעות שבשליטת אליעזר פישמן השלימו את הרכישה של אחת מבין שתי הקרקעות הצמודות במנהטן, עליהן בכוונתן להקים פרויקט מגורים בכ-91 מיליון דולר

חברת מבני תעשיה ודרבן השקעות, שבשליטת אליעזר פישמן, הודיעו היום (א') לבורסה כי השלימו את הרכישה של אחת מבין שתי הקרקעות הצמודות במנהטן, עליהן בכוונתן להקים פרויקט מגורים בהשקעה כוללת של כ-91 מיליון דולר.

מדובר בעסקה השלישית לקבוצת פישמן במנהטן השנה האחרונה. שתי הקרקעות הן בפינה של השדרה ה-2 ורחוב 50, במנהטן ניו-יורק, וההסכם לרכישתן היה במחיר של כ-40 מיליון דולר. מדובר בשני מגרשים בשטח כולל של כ-700 מ"ר, עליו יוקם מגדל מגורים שיכלול בין 70 ל-80 דירות.

הזכויות בשטח מאפשרות בנייה של מגדל בן למעלה מ-20 קומות בהיקף של עשרת אלפים מ"ר ברוטו למגורים ו-1,000 מ"ר נוספים שטחי מסחר, המתוכננים להיבנות בשתי הקומות הראשונות. לפי המחירים של החודשים האחרונים, מחירי הדירות באזור המדובר נעים סביב 13.5 אלף דולר למ"ר.

כזכור, בדצמבר האחרון רכשו מבני תעשיה ודרבן קרקע באזור טרייבקה שבמנהטן, המיועדת להקמת בניין מגורים בשטח של 10.5 אלף מ"ר, וזאת בתמורה לכ-21 מיליון דולר. בספטמבר רכשה דרבן בניין משרדים בן 12 קומות בצ'לסי בכ-44.5 מיליון דולר.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"