עסקת הזהב של פיני זהבי: ריאל סיכמה רכישת ניימאר ב-45 מיליון אירו

לפי "הסאנדיי טיימס": החלוץ הברזילאי של סאנטוס ישחק במדי הבלאנקוס, שניצחו במירוץ את צ'לסי; את ניימאר מייצג הסופר-אייג'נט הישראלי, שתפר את העסקה הגדולה של הקיץ הנוכחי

עם כל הכסף הגדול שמסתובב בפרמיירליג, כשמגיעות ההעברות הגדולות עדיין אין לקבוצות האנגליות יכולת להתחרות מול הכיסים העמוקים של ריאל מדריד. לפנות בוקר (א') שוב חגגו ניצחון קטן בסנטיאגו ברנבאו: לפי "הסאנדיי טיימס", הבלאנקוס זכו במירוץ לרכישתו של ניימאר, החלוץ בן ה-19 של נבחרת ברזיל.

ריאל תשלם 45 מיליון אירו לקבוצת סאנטוס עבור העברת השחקן, אחרי שצ'לסי של רומן אברמוביץ' החליטה לפרוש מהמירוץ בשל המחיר הכבד.

מעבר לריאל מדריד, מי שיחגוג את העסקה הוא סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי, המשמש כסוכנו של ניימאר מזה כשנתיים. זהבי כבר ביקר בברזיל בחודש שעבר כדי לקדם את עסקת ההעברה. זהבי, 67, מייצג שחקנים בולטים רבים מהכדורגל האירופי, ביניהם ריו פרדיננד, מייקל אואן, גונזאלו היגוואין ועוד. למרות מעמדו כסוכן שחקנים מוביל, את העמלה הגדולה ביותר בכדורגל גזר כשתיווך ישירות במכירת צ'לסי לרומן אברמוביץ' ב-2003, בעסקה שעלתה לאוליגרך כ-140 מיליון ליש"ט.

לפי פרסומים בספרד, שכרו של ניימאר בריאל יעמוד על 9.2 מיליון אירו לעונה, כאשר 5 מיליון אירו מתוך הסכום תשלם ריאל מדריד, והיתרה תושלם על-ידי ספונסרים. בנוסף, כמו השחקנים המובילים בקבוצה - ניימאר ייהנה מ-50% מההכנסות מכל המוצרים שיימכרו תחת שמו (חולצות, מרצנ'דייז וכו').

ביחד עם ניימאר, עומדות הוצאות הרכש של ריאל מדריד בקיץ הנוכחי על 100 מיליון אירו. זו העברת הענק השנייה של ריאל הקיץ, אחרי שרכשה גם את פאביו קונטראו מבנפיקה עבור 30 מיליון אירו.