קרסו נדל"ן רכשה בי-ם מתחם דירות לחרדים ב-266 מ' ש'

קרסו נדל"ן רכשה יחד עם אקה אחזקות וטעמן נדל"ן את מתחם כדורי, בשטח המיועד להקמת שכונת יוקרה לכ-285 יח"ד לציבור החרדי ■ ‏הפרויקט יכלול חמישה בנייני מגורים

קרסו נדל"ן רכשה יחד עם אקה אחזקות, שבבעלות היזם אלי קליין, ועם שלום חיים מבעלי חברת טעמן נדל"ן, את מתחם כדורי, בשטח 14 דונם בצומת הרחובות ירמיהו ושמגר שבשכונת רוממה בירושלים, המיועד להקמת שכונת יוקרה לכ-285 יחידות דיור לציבור החרדי. זאת תמורת 266 מיליון שקל.

‏חלקה של קרסו נדל"ן בעסקה הוא 50%, ואילו חלקם של אקה החזקות ושל שלום חיים הוא 25% כל אחד. מלבד שטחי המגורים כוללת העסקה גם 7,500 מ"ר שטחי מסחר. 216 מיליון שקל שולמו עבור הזכויות למגורים ואילו 50 מיליון שקל שולמו עבור הזכויות לשטחי המסחר.

‏הפרויקט יכלול חמישה בנייני מגורים שייבנו סביב פארק בשטח של כ-4 דונם. גודלן של הדירות בפרויקט ינוע בין שניים עד שישה חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים. הדירות ייבנו בסטנדרט בנייה גבוה. בפרויקט ישולבו חניות תת-קרקעיות לכל דירה וכן מחסנים.

‏פלטפורמת המסחר, שתכלול כ-7,500 מ"ר, תיבנה בחלק התחתון של הפרויקט על הרחובות ירמיהו ושמגר - הרחובות המרכזיים של רוממה. שטחי המסחר יכללו חנות עוגן גדולה של אחת מרשתות המזון המקעונאיות וכן סטריפ חנויות קטנות יותר על רחוב ירמיהו ורחוב שמגר. היזמים מעריכים שהעבודות להקמת הפרויקט יחלו בכ-6 חודשים.